HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 och äntligen har de anlänt. mina nya martin logan.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2005/11/14 :  17:44:24  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
De är klart snyggare än de jag sett live.
Kan inget om elektrostater - är de jobbiga att spela in eller funkar allt direkt. Vad jag förstår är de hyfsat lättdrivna. Men basregistret har väl inget med tekniken att göra?

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

knoxville
Member

484 Posts

Posted - 2005/11/14 :  17:57:06  Show Profile Send knoxville a Private Message  Reply
Grattis!

Grymt läckra! Har tittat på dessa själv både en och två ggr, men det är lite för dyrt för mig tyvärr...men någongång i framtiden skall jag äga ett par Martin Logan elektrostater

/Erik

TIDAL / NAS / Rega Planar 2 (2016) -- Yamaha WXC-50 -- XTZ A2-300 EDGE -- SUPRA XL Annorum -- Dynaudio Excite X14 -- Erik :)
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2005/11/15 :  18:53:43  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message  Reply
fortsätter med otroligt läckra bilder på de nya högtalarna i min galleritråd. länk dit: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9651

en liten teaser vad som finns där kanske är lämpligt.


Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri

Edited by - j0akim on 2005/11/15 18:55:44
Go to Top of Page

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2005/11/16 :  12:27:24  Show Profile Send StefanL a Private Message  Reply
Att du köpt amerikanska högtalare syns på kartongerna på första bilden, men varför måste svenska översättare sabba allt slang på amerikanska?? ()


Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000