HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 eoJUED har spionerat på Aö.och liiiite mer.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/11/11 :  11:36:56  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Så va de dax igen då...Känsliga varnas som vanligt. Av förtexten ser man ju denna tråden kommer innehålla en del MYCKER konfidenciella uppgifter som inte är säkert man ens får utge så här. Men som eojued alltid fungerar så håller vi inte hemligheter så länge.. Utan delar alltid med oss till våra vänner....


Det var jag lena samt min vän ULF som gjort alla besöken..





NU skall lite bilder fixas till.. Så det tar ett tag.. Och på lördag ska jag på besök hos per G Jeppson... Men drar igång i alla fall då det är rätt många bilder. Samt rätt många besök som gjorts...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/11/11 16:17:45

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/11/11 :  12:31:37  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
eoJEUD is on the move , again

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/11/11 :  12:50:53  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Asså grabbar små, ni är otroliga ni hinner då med allt .

Måste tacka er för era sanslöst roliga och intressanta trådar.

Ni förgyller vår vardag

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:03:44  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Tobbe does It igen !!! (OBS Svengelska) Heja Tobbe !!

Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:12:07  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Vad har du nu hittat på Mayro? :)
Inte ens hövdingen vet vad eoJeud tar sig till.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:17:59  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
Ska vi verkligen kalla det eoJeud så fort en av våra medlemmar åker på en hifiresa? Det förklarar ju hur vi kan "hinna med allt" som Snoop skrev...

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/11/11 13:18:38
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:18:08  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
GO TOBBE GO TOBBE!!!! HEJA HEJA!!!

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

Ledzepp
300.000-klubben

2640 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:19:08  Show Profile Send Ledzepp a Private Message  Reply
Verkar som eojued håller på att ta över forumet helt!

Dont look back. Something might be gaining on you...
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:22:47  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Ja ha ska de va på detta viset, då blir det ett jäkla EOJUED !!!

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:33:25  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Matte76. Men i onsdags var vi faktiskt 3 stycken som åkte och hälsade på 3stycken eoJeud-medlemmar samt en extra.

Det är väll verkligen eoJeud isåfall.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:33:30  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Row Row Row your boat gently down the stream eojued eojued eojued för ni är jätte bra tralalalala.

Sen till de vesentliga fram med bilderna nu har ju inte hela dagen på oss.

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio


Edited by - Snoop on 2005/11/11 13:34:16
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/11 :  13:50:14  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Snälla Mayro.. Inget vanligt segt reportage. Lägg in lite bilder annars kickar jag dig från eoJeud

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/11/11 :  14:28:11  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Det blir väl som vanligt - "nattvarelsen" Mayro segar sig genom dagens ljusa timmar för att samla krafterna för att ge oss "the Mayro-treatment" på kvällningen?


M
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/11/11 :  14:35:25  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


Jaha.. börjar bra detta hot om utkastning.. Men så små petitesser tar vi ingen hänsyn till som vanligt...

Jag börjar med att visa den sötaste hifinörd jag någonsin sett...




Och dom påtagna grejorna visar ju att inte bara bossebula använder "lurar".. Som sagt. Oss "lurar" man inte så lätt..
Men var är vi då tro..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/11/11 :  14:39:12  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


liiite till visat...







Så söt så vi kör lite mer bilder.. Men var behöver dom små hifigodingarna ha lurar tro...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/11/11 :  14:44:48  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Lena i mörker !! Tobbe DÅ !!!

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/11/11 :  14:50:54  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


I detta hem hittar man mera vackra saker får man nog säga..Detta torde tilltala flera än jag själv..







Hur i helsike den mannen som bor här har kunnat fabrisera så söta samt vackra ting kan man undra.. Men han har väl trummat ihop alla sina krafter och ansträngt sig till max...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/11 :  15:06:21  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
zzzzzzzzzzzzz

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/11/11 :  15:28:16  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
zzzzzz

Har ju tyvärr familj.. dagishämtningar o sånt Å andra sidan var gissningarna inte direkt "över sig många" vart vi åkt heller...


Men NU borde ni kunna pricka in vart vi varit på besök nr 1 av en del flera som kommer...



Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2005/11/11 :  15:33:14  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Muse

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/11/11 :  15:42:07  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


jajamensan bossebula.. ÄNTLIGEN har man tagit sig hem till trummisen Muse för besök....



Här vart perspektivet lite knepigt.. Men en stolt mus.. nej muse står ju där och flinar...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

pdmlmember
Member

309 Posts

Posted - 2005/11/11 :  15:43:14  Show Profile Send pdmlmember a Private Message  Reply
Ja det är det nog. Jag tycker mig känna igen högtalarna i den sista bilden.
Go to Top of Page

pdmlmember
Member

309 Posts

Posted - 2005/11/11 :  15:43:56  Show Profile Send pdmlmember a Private Message  Reply
Några sekunder för sen

Det visade sig att det blev några minuter, men så blir det när man blir störd på jobbet med - jobb.

Edited by - pdmlmember on 2005/11/11 21:00:57
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2005/11/11 :  15:56:41  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
pdmlmember: Du gissade inte ens ju? Och 10min kan väl inte räknas som några sekunder?

mayro: Kör hårt!

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/11/11 :  16:08:29  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


Muse har berättat att hans burkar var i bra skick.. Men helt ärligt så insåg man inte hur bra skick dom är i..Tyvärr går det inte via dåliga bilder förmedla dess snudd nyskick...



Och alla som tror dom hört infinity via nån kass demo av kappa 9 eller liknande bör bege sig ner för besök hos "musemannen"..

Även med den Denver som stog där vid vårt besök som nu är utbytt så... Jag skrattar lite så där smått då man tänker på en dels ord angående vad dessa oldtimers kan och inte kan..speciellt vad dom "anses INTE kunna"

Men besök Muse och bilda er gärna en egen uppfattning Med Denon monosteg.. denver.. en classe som surrar då man rör volymen.. kablar blandat.Men med clicktronic signalisar..

Och sedan dessa Infinity..

Jag kan bara säga så här.. Jag tror flertalet skulle åka hem med lite besvärad känsla i magen.. Allt är absolut inte perfekt.. Men ser man det som spelar så inser man snabbt VAD som skulle hända med ett krellsteg.. bra kablar rakt igenom...

Sin Opera 2,2 Cd har ju Muse nu fått med stora förbättringar enligt egen text på rec sidan av droppen..

Men jag tror honom..

Muse!!!.. intecka för sjutton några takpannor.. Ditt hus kostar ju bara en femtiolapp mer i månaden...Köp dig ett krellsteg...


Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/11/11 16:09:56
Go to Top of Page

ulf
Member

332 Posts

Posted - 2005/11/11 :  16:19:12  Show Profile Send ulf a Private Message  Reply
Ja jag var ju oxå med på resan. Infinity imponerade trots mediåker kringutrustning. Stor maffig ljudbild livekänsla. Lite vasshet o hårdhet tillskrivs nog kringapparaterna. Återkommer mer än gärna när detta åtgärdats!
Sedan kvarstår drömmen att få lyssna på stora Infinty IRS o IRS Beta!!
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000