Smiter in med en bild ifrån det då jag är nyinflyttad till en ny lägenhet. Lyssningsrummet ser ut fäljande 4,90 ibredd och 5,10 i djup och 2,60 i höjd. 25 kvadrat med lite högre i tak än standard känns bra. Dock inte en enormt men duger bra för mig och fjällan.
Så här kan det se ut då man gillar paket och har flyttat. Men dock är inte alla paketen med men de viktigaste stereodelarna.
Ett flyttlass gick åt till bara stereon. Den stora lådan längst in i hörnet ska vi ta en liten titt på lite senare. Den är inte heller så gammal.
Godnatt på er gott folk. Nu ska jag knoppa för att ge mig ut i skidbacken imorgon.. har åkt skidor två ggr förut och som jag säger till tjejen - jag är grym...haha upp till bevis antar jag..
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
jaejin: för mycket idrott kan aldrig vara nyttigt..
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Nå gott folk vad tror ni om detta försteg. Är detta något att ha??
Enligt information på internet så ska detta vara en ganska exklusiv kombination som har kostat ändå en del pengar då det kom. Någon som har någon erfarenhet av det kanske till och med hört och ägt ett??