HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 hämtade idag ett litet monster....
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2006/07/16 :  20:48:48  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
quote:
sen har du väl säkert en flickvän eller liknande hemma och dessa brukar ha åsikter


Jo så är det ju...därför är liten storlek en STOR fördel!

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

joeflo
Member

90 Posts

Posted - 2006/07/16 :  21:15:20  Show Profile Send joeflo a Private Message  Reply
Tack för bilderna j0akim. Velodyne basar är fina grejer.

Edited by - joeflo on 2006/07/16 21:21:42
Go to Top of Page

PeterE
Member

534 Posts

Posted - 2006/07/18 :  18:51:17  Show Profile Send PeterE a Private Message  Reply
En fin liten sub i min smak som man kan gömma bakom soffan & det går säkert att skrämma livet ur både flickvänner & gamla svärmor.
Men vad går den lilla subben loss på?
Go to Top of Page

Mc Square
Member

3723 Posts

Posted - 2006/07/18 :  19:56:25  Show Profile  Visit Mc Square's Homepage Send Mc Square a Private Message  Reply
quote:
Men vad går den lilla subben loss på?



*Host*Host*
Jag vet vad dem går på,men jag låter J svara för sig själv här.

Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt...
-->Mitt system
EoJeud - A better snack!

"220 volt för att det kittlar så skönt"
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/07/18 :  22:02:52  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message  Reply
den ligger runt 10k, och den är värd varenda krona. låna hem och lyssna. jag lovar, du kommer garanterat inte lämna tillbaka den . jag har aldrig hört nåt bättre...

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000