HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 TUUUUNNNGGG FÖRLOSSNING!!! Plus ett liten besök
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 9

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  22:31:23  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


Och självklart skall man ha lite gott vin till maten då man firar en första lycklig födsel. Vi vet ju redan att det är tvillingar. Men samandragningarna dog ut efter den första födseln.. Så det blev lite rast o vila som sagt..


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  22:34:12  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


Och damerna ser ju även dom rätt glada ut efter allt gått finfint med den första..



Hua vad gott det var med MAAAAAAAT.. jag hade inte ätit på hela dan. Och då man såg kartongerna så hade man ju inte tid med sådant som mat som ni säkert förstår...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  22:36:11  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Och här står dom "två andra" barnmorskorna. och flinar stolt bredvid den nyfödda efter vi ätit lite mat... Hmm. Jag nådde ju inte ens upp ju




Hoppas ni kan via bilderna se hur förbaskat häftigt detta var att få uppleva...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/09/04 22:37:51
Go to Top of Page

Mc Square
Member

3723 Posts

Posted - 2006/09/04 :  22:36:35  Show Profile  Visit Mc Square's Homepage Send Mc Square a Private Message  Reply
Inger respekt dem där!


Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt...
-->Mitt system
EoJeud - A better snack!

"220 volt för att det kittlar så skönt"
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2006/09/04 :  22:38:50  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Frågan är ju om Ulf nu ska förpassa "AA" till sovrummet eller va han nu ska hitta på

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2006/09/04 :  22:46:59  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Jämfört med Silverline, ser ju AA ut som datorhögisar

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/09/04 :  22:50:46  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Exakt min tanke P-G!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:18:17  Show Profile Send f95toli a Private Message  Reply
Och jag som var så irriterad över att mina 803or var jobbiga att hantera när jag flyttade nu i sommar Vilka jättar!
De där bjässarna får man väl anliga kassaskåpsflyttare till om man ska röra på dem
Go to Top of Page

Nicks
Member

1942 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:19:38  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Tokstora för böveln!! Det gillar jag...

Hihi. :)
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:24:18  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

datorburkar..



Hmm Ingen skulle någonsin tänka en sådan tanke OM man inte såg dessa MÄKTIGA "pelare" stå där... men vi skrattade gott åt just detta kan jag avslöja.

men jag vill markera att AA är så långt ifrån datorburkar man kan komma... Det är bara att dessa Silverline "grande lafolia" är ännu större helt enkelt...


Snoop
AA har väl nu blivit till salu. Ulf´s hus klarar inte två stora system fast han bor stort..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:33:25  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


Så var vilan slut så vi skulle då ta nästa steg. Den saknade tvillingen...

MEN en skada på förpackningen oroade en hel del.



Som Johan B skrev så bör väl ev en så tung burk resa i träfrack. Men dom skulle då rent storleksmässigt ej gå att hantera alls. Fraktkostnaderna skena ÄNNU mer.. För att inte tala om vikten. Den ligger ju redan en bit bara under ett halvt ton ju..200 plus på varje..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:36:48  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


även skada på första innerkartongen





vi hade inte sett detta tidigare eftersom det låg neråt på golvet..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:38:00  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Häftigt mayro & ulf!

Nu får du koppla in philips till de stora och köra loss...

Edit: Hoppas det inte var nån fara med märket/hålet i lådan.

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd

Edited by - BosseBula on 2006/09/04 23:39:48
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:39:20  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

men efter nogrann inspektion så var nerverna i ordning.. Dom ÄR ordentligt förpackade i tre tjocka kartongen.. Varav den yttre är en ren transportkartong .. sedan innerst ligger dom i bra skyddande skumplast eller vad det heter som tål en hel del stryk. Så glädjen åter...


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:40:29  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
shit nej inte skadade.....neeeeeej

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:41:07  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Så här ser man ut då man spottat i händerna så händerna glider på hala kartongerna innan man lyfter ner dom i liggande possetion för förlossning...



ser ni Ulf´s flin då han slipper lyfta grabbar???

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/09/04 23:43:29
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:42:05  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
shit nej inte skadade.....neeeeeej


Nope.. Dom klarade sig som tur var....Tack för omtanken!

edit. fast synd iofs.. Annars kunde jag fått dom billigt ju..

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/09/04 23:42:42
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:44:56  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message  Reply

Jaha, så nu har jag inte dom tyngsta högtalarna längre, K2 väger bara 149 kilo stycket Nu måste jag byta..

Tack för det Mayro och Ulf

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:47:14  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


NN


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:48:47  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply



Är detta vad man kallar "att delegera"


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:49:49  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message  Reply

Trevligt reportage föresten, du skriver engagerande & med humor

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:53:00  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
Man kanske ska vara glad för att man hade bekanta hemma hela helgen!
Jag skulle -om det hade passat- hjälpt till med förlossningen..

Vilka j-a as!

Mina horn ser ut som stativare(nåja..)i jämförelse!
Snygga som få, råa och helt klart respektingivande.
Grattis Ulf till dina nya pärlor!!

Kommer över på lyssning inom kort.

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:55:45  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message  Reply
Muse, du och jag har ju i alla fall trattar, det har varken Ulf eller Mayro. Hififåntrattar kanske då, men inte några trattar i högtalarna

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:56:01  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
Ehh, polarn haru Rizzla?


Sorry..kunde inte låta bli!

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:57:05  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


Jadu Muse.. Jag skall INTE gå händelserna i förväg här. Men jag anser det värt varenda svettdroppe att få äran att vara där. Tror du skulle tyckt det du med kompis... Och jag vet att du skulle kommit om du kunnat min vän.

Här börjar det se ut som barn på julafton...


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
Page: of 9 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000