Borrar hål till internstagningen först med hjälp av clas ohlsons hålborr. Men den dög knappt att ta sig gonom ens en 15mm mdf-platta och borrmaskinen blev så överhettad att backen inte fungerar längre Vanlig hederlig sticksåg blev lösningen..
kan det vara tony gee:s uppdaterade proac-klon, som inte är en klon längre... du måste hinta vilken bas det är, 8545,8535 eller 8535k diskanten är ju en 950000
Do never underestimate the power of a large number of morons!
Det är inte den uppdaterade klonen och basen är en 8545 kan tydas på den större magneten än på 8535.
Här är bilder på slutresultatet. Var väldigt svårt att få bra bilder tycker jag. Har ju bara en mobilkamera till handa. Här syns också vilken kabel jag använder och det är samma inuti högtalaren dvs Supra Ply 3.4
Färgen här är blanksvart men dom blev inte riktigt så blanka jag hade hoppats på. Kan iofs klarlacka i efterhand.. Hade ett par Acoustic challenger från hifikit som jag har tagit elementen ifrån som iofs lät bra för pengarna. Men dom saknade en del midbas och hade inte så väldigt bra filter internkablage och dämpning..
Jo jag hade själv stora problem att hitta dit när jag väl skulle bygga Ett par ekta har jag suttit o räknat på men det blir ganska mycket pengar till bara komponenterna. Fast skulle du köpa dom i butik skulle de nog kosta bra många gånger mer än vid ett bygge