HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Donalds leksaker
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

donald
Member

147 Posts

Posted - 2007/12/23 :  19:06:21  Show Profile Send donald a Private Message  Reply
Har varit medlem ett antal år men aldrig kunnat presentera min anläggning.Datorkunskapen är bedrövlig.Får inte till några bilder.Har provat både det ena och det andra när det gäller högtalare och förstärkare och har aldrig fått till det så att full tillfredstillfälle har infunnits.Efter 30 år av byte fram och tillbaks sitter jag på en anläggning som jag kan njuta av musiken utan att irritera mig på tekniken.Den består idag av
Försteg Mexing mingda 2A3
Rör monoblock Melody S88
CD-spelare Audiomeca Mephisto 11x
högtalare Meadowlark osprey transmission line.
Kanske inte HI-FI nirvana men har inga funderingar att byta ut nåt.

donald

Smackman
Member

968 Posts

Posted - 2007/12/24 :  13:39:14  Show Profile Send Smackman a Private Message  Reply
Hejsan . Jag hade problem med bilder tills jag registrerade mig här http://s218.photobucket.com/ Där kan du ladda upp bilder som du sedan kan lägga in här tex
Din anläggning ser trevlig ut så försök nu igen med bilder
Mvh


Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2007/12/24 :  14:01:48  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Meadowlark på våra breddgrader ser man inte ofta (iaf inte jag). Hade gärna lyssnat på den anläggingen.
Go to Top of Page

llerk
Member

1014 Posts

Posted - 2007/12/25 :  19:45:12  Show Profile Send llerk a Private Message  Reply
Vi vill se bilder donald...

"don´t care as long it´s krell"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/12/26 :  20:52:07  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Det där verkar vara riktigt fräcka grejer
Vill du ha hjälp med bilder så kan jag fixa det, skicka ett Pm bara så löser vi det

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000