HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Hos byZan (är resan slut..................sid 51?)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 51

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2012/12/29 :  13:26:33  Show Profile Send byZan a Private Message
quote:
Väldigt prydligt! De inte bara låter gött di dära ML, de ser bra ut också! Men, har du spelat vinyl sade du? Inte i DACen va?
Vänliga hälsningar och önskningar om ett gott nytt!
//Micke

Tack

Vinylspelandet var hemmavid före julhelgen, jobbigt att förmedla vad som händer när man har två ställen

Gott Nytt År!

/byZan
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2012/12/29 :  18:50:32  Show Profile Send byZan a Private Message
Lite fler bilder kommer här.....akustikfix a la lätt.

Här är ett försök att belysa klarlacken på hyllan

Ett försök till bild i motljus

Men det börjar låta bra

/byZan

Edited by - byZan on 2012/12/29 19:07:19
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2012/12/30 :  09:15:01  Show Profile Send byZan a Private Message
Här är de sista bilderna för denna gång.

Gott Nytt År!

/byZan

"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/01/15 :  19:15:10  Show Profile Send byZan a Private Message
Lite fler små tweak har gjorts ute i stugan och denna gång så var det apparatfötter (Cerapuc) som prövades. Gjorde de någon hörbar skillnad då? Både ja och nej, så uppfattade jag det vid en första lyssning. Ska spela så här i några veckor och sedan ta bort fötterna igen för att höra om jag verkligen hörde skillnader och vilka de isf var.

/byZan
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2013/01/15 :  22:33:06  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message
Väldans trevligt ser det ut byZan! Jag tvivlar inte på välljudet heller...
Spännande med "fötter", har de inte en ganska liten påverkan på ljudet?
Nåväl, jag avvaktar din erfarenhet efter utvärderingen. (Som jag tycker du går förnuftigt tillväga med!)
Mvh Micke

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/01/16 :  10:20:07  Show Profile Send byZan a Private Message
quote:
Väldans trevligt ser det ut byZan! Jag tvivlar inte på välljudet heller...
Spännande med "fötter", har de inte en ganska liten påverkan på ljudet?
Nåväl, jag avvaktar din erfarenhet efter utvärderingen. (Som jag tycker du går förnuftigt tillväga med!)
Mvh Micke

Tack Micke

Med den lilla erfarenhet jag har i detta ämne så har jag tidigare hört både förbättring och försämring av ljudet. Ibland beroende på typ av fötter och ibland med eller utan fötter och då främst när det gäller under högtalare. Under apparater har jag ingen större erfarenhet av alls, men visst har jag hört skillnader även där, dock oftast små.

Jag ska ta detta med test av Cerapuc under elektroniken i ett måttligt tempo och utan förutfattade meningar, så får jag se vart i det landar i för härad Roligt att bara testa, en del av hobbyn och när tid finns så varför inte?!

Just nu är jag på bättringsvägen efter en kraftig förkylning och har varken haft lust eller orkat lyssna på musik. Jag skyndar långsamt!

/byZan

"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine

Edited by - byZan on 2013/01/16 10:21:24
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/01/26 :  11:03:33  Show Profile Send byZan a Private Message
I stugan:

Nu har jag testat Cerapuc under allt förutom under slutsteget som fortfarande står på golvet, hmm?

Cerapuc under......

Weiss DAC202 - ingen hörbar skillnad

ML 380S - en förbättring i alla register även om den inte var så stor

Högtalarna - där blev det den klart bästa förbättringen, basen blev distinktare och med det så fick de andra registren hjälp att komma fram än mer, eller det spelade homogenare är ett bättre uttryck.

Högtalarna kom upp ca 2cm och då kan man undra om det hade någon betydelse för hur det lät? Jag bryr mig inte om det skulle vara så, Cerapuc'arna får vara kvar.
Apropå basen, jag ska villigt erkänna att den presenteras inte som jag vill, den är inte bra och där spelar det förbannade rummet in. Så i väntan på att Matts kommer eller bara levererar vingarna får jag stå ut

För kännedom så satte jag 3st Cerapuc's under varje enhet och det för att antalet skulle räcka för att kunna testa alla enheter tillsammans.

Ett litet steg för mänskligheten och ett lika litet steg för mig, men jag tweakar vidare skyndsamt

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Mathias på Öckerö
fd. Morfendite

795 Posts

Posted - 2013/01/26 :  17:59:36  Show Profile Send Mathias på Öckerö a Private Message
Om du kan höra skillnad på så små ting som tassar under elektroniken, prova att ställa upp lite tretexskivor här och varstans. Se det som en utmaning ;)

Ditt rum ser både hårt och kalt ut. Även om jag tycker det är snyggt med träpanel. Det har jag ju själv i taket... Och du skulle ju kunna testa med Svanås basfällor, de säljs ju ofta begagnade så att testa kanske inte behöver bli så dyrt.
Min personliga erfarenhet är att akustiken i rummen spelar väldigt stor roll. Se om den spelar mer roll än speciella tassar under elektroniken... Vore intressant att läsa din uppfattning när du testat.

Vänligen/

Mathias

Varje timmas spekulerande över sådant man inte kommer att märka nån skillnad av är en timma förlorad lyssningstid.
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/01/26 :  19:16:54  Show Profile Send byZan a Private Message
quote:
Om du kan höra skillnad på så små ting som tassar under elektroniken, prova att ställa upp lite tretexskivor här och varstans. Se det som en utmaning ;)

Ditt rum ser både hårt och kalt ut. Även om jag tycker det är snyggt med träpanel. Det har jag ju själv i taket... Och du skulle ju kunna testa med Svanås basfällor, de säljs ju ofta begagnade så att testa kanske inte behöver bli så dyrt.
Min personliga erfarenhet är att akustiken i rummen spelar väldigt stor roll. Se om den spelar mer roll än speciella tassar under elektroniken... Vore intressant att läsa din uppfattning när du testat.

Vänligen/

Mathias

Jag antar att du menar rummet i stugan? För hemma har jag inga stora problem med akustiken längre, det lilla som finns kan jag leva med.

Däremot så håller jag med om att rummet i stugan är lite kalt fortfarande, Rom byggdes inte på en dag
När Svanå-Matts kommer på besök så tror jag att han har en del synpunkter och förhoppningsvis något åtgärdsförslag också? Så jag avvaktar med akustikfix tills han besökt mig.

Men tack för tips iaf

När det gäller att höra de små detaljerna så finns det tydligen två läger och jag tillhör de som tweakar med allehanda prylar, ibland blir det bättre och ibland sämre och i en del fall ingen påverkan alls genom mina öron.

Däremot så har jag ett öppet sinne och tycker att de saker jag har gjort har upplevts som ljudförbättrande genom mina öron och då är och känner jag mig nöjd

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Lassej
Member

208 Posts

Posted - 2013/01/26 :  19:28:51  Show Profile Send Lassej a Private Message
Hej byZan,
Är grymt imponerad av dina fina anläggningar! Är ju rätt ny här och läser trådar för fullt för att lära mig själv mer. Har läst hela din nu. Kul att följa utvecklingen och läsa om dina erfarenheter.
Hälsningar
Lasse

Thoréns TD147 Jubilee/OM30, Michell Orbe/SME 309/Benz Micro Wood, riia Trigon Advance, Mark Levinson 326S, Classé CA-2300, B&W 802D2, Bryston BDA-3, Mac mini, Roon SOtM-sMS200 Ultra/sPS-500/ISO-CAT 6, Marantz SACD 7007, NAS Synology 6TB. Isotek Aquarius. Chord, VdH, Supra, Audioquest, Svanå, Sound of Science. Entreq.
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/01/26 :  19:40:37  Show Profile Send byZan a Private Message
Lassej - man tackar och bockar, roligt att det mesta av det man skriver uppskattas

Jag följer din tråd också - kanske inte så konstigt med tanke på att du har mitt gamla Classé slutsteg. Ett slutsteg som jag uppskattade väldigt men som fick ge sig då uppgraderingsdjävulen kom på besök

Lycka till på din fortsatta resa, en resa som jag följer med spänning

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Lassej
Member

208 Posts

Posted - 2013/01/26 :  20:37:26  Show Profile Send Lassej a Private Message
Tack byZan!
Jag vårdar slutsteget ömt och är hejnöjd med det.
Hälsningar
Lasse

Thoréns TD147 Jubilee/OM30, Michell Orbe/SME 309/Benz Micro Wood, riia Trigon Advance, Mark Levinson 326S, Classé CA-2300, B&W 802D2, Bryston BDA-3, Mac mini, Roon SOtM-sMS200 Ultra/sPS-500/ISO-CAT 6, Marantz SACD 7007, NAS Synology 6TB. Isotek Aquarius. Chord, VdH, Supra, Audioquest, Svanå, Sound of Science. Entreq.
Go to Top of Page

Peter J
f.d. Raceman

205 Posts

Posted - 2013/01/28 :  18:15:41  Show Profile Send Peter J a Private Message
Hej Byzan!

Intressant och trevlig tråd att läsa. En snygg och praktisk bänk för leksakerna med! :)
Det där med apparat fötterna var jag tidigare mycket skeptisk till men efter ett test med Nordost Pulsarpoints i Titan och aluminium så är jag såld på detta hjälpmedel.

Först testade jag med aluminium varianten under min cd. Ingen skillnad hördes och min skepsis växte lite till....
Då testade jag med titan varianten av exakt samma modell. Herrugud vilken skillnad..... låten jag använde var Lene Marlin "Sitting down here" tror ja den heter. Ingen speciell låt och absolut ingen super inspelning! En äkta bensinmacks skiva om ni förstår vad jag menar.
Med titan varianten så blev instrumenten klarare och mer distinkta. Men den mest uppenbara skillnaden var hennes röst....
För att bekäfta intrycken eller se om vi lurade oss själva så tog vi bort fötterna. Ljudet föll ihop lite men hennes röst blev grötig och oren. Hon lätt onykter helt enkelt! Det var en effekt jag inte hade väntat mig!

Detta test utfördes på min Krell SACD.
Jag hade dessa 3 "fötter" på lån i några dagar men när jag skulle lämna tillbaka dem så råkade det följa med hem 3st till, totalt 6st så nu har jag 3under cd och 3st under min integrerade förstärkare.
Så det jag vill säga med detta är:
RÄTT fötter kan göra underverk medans FEL är bortkastade pengar!
På sikt vill jag testa Stillpoints Ultra5. Dessa verkar spännande men tyvärr VÄLDIGT kostsamma.

Mvh
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/01/29 :  16:31:11  Show Profile Send byZan a Private Message
Tack för glada tillrop
quote:
RÄTT fötter kan göra underverk medans FEL är bortkastade pengar!

Det är numera mina åsikt också

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/02/05 :  18:39:57  Show Profile Send byZan a Private Message
Var ute i stugan i helgen tillsammans med två av sönerna, god mat, god dryck, diverse lättare göromål, m a o en trevlig helg som borde göras oftare enligt mig.

De tyckte att jag fått till det ganska mysigt i musikhörnan och ville såklart lyssna också. Det första omdömet blev något överraskande - det låter annorlunda mot tidigare, vad har du gjort? Analytikern och tillika den mest observante av dem såg genast de små fötterna under elektroniken, den andre som är lite mer musikalisk sa att han tyckte om det "nya" ljudet.

Jag förklarade vad jag gjort och hur jag upplevde det nu mot tidigare och de köpte allt med hull å hår och det är ovanligt vill jag lova
De frågade också om jag inte skulle köpa sådana där plastskivor, sådana där som jag har hemma? De tyckte m a o om ljudet men trodde att det skulle kunna bli bättre med vingarna för det hade det ju blivit hemma.

Jag tror att vi kanske kan ha fått två nya framtida potentiella audiofiler i sönerna nu

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

lindome
Member

1055 Posts

Posted - 2013/02/06 :  15:58:18  Show Profile Send lindome a Private Message
"Plastskivor" - de menar säkert LP
Meeer vinyl
Go to Top of Page

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2013/02/06 :  16:06:57  Show Profile Send gcs a Private Message
Vad är en CD/DVD/BD skiva gjord av för material?
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/02/06 :  16:52:24  Show Profile Send byZan a Private Message
quote:
"Plastskivor" - de menar säkert LP
Meeer vinyl

Vinyl gillar dom redan men i detta fall så syftades det nog på de transparenta vingarna

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

hrk
Member

124 Posts

Posted - 2013/03/04 :  13:05:22  Show Profile  Visit hrk's Homepage Send hrk a Private Message
Då var det vardag igen efter en långsittning framför trådskaparens stora system och jag tänkte bara dela med mig lite av min upplevelse nu när intrycken har satt sig lite. Det vart lyssning på väldigt varierad musik (vilket vi båda gillar) där det lyssnades på både CD , CD via Bricasti dac , Aurender via Bricasti dac och slutligen Vinyl.

Jag har lyssnat på systemet tidigare när det var Classe elektronik och minnet från den lyssningen (2-3 år sedan) var att det lät fantastiskt bra då.Jag vill inte ge mig på en jämförelse mot denna gång eftersom det har gått så lång tid men ordet "fantastiskt" är något jag sällan tar i min mun men jag väljer att använda det igen för det är ett riktigt riktigt fint sammansatt system som denna gång med all tänkbar musik hela tiden lät bra.Det känns som att systemet inte har någon begränsning utan det är källmaterialet som är den avgörande faktorn för hur bra det låter.Det vilar ett lugn över återgivningen och att det inte finns något som stör presentationen av musiken.

Något som skulle vara intressant är att kunna lyssna på detta system i ett något större rum där man kommer lite längre ifrån högtalarna.Om det skulle bli bättre eller sämre vet jag inte men det skulle vara intressant att prova iaf.Vi lyssnade ju som sagt på olika signalkällor där allt lät riktigt bra men det finns även klara skillnader där man nog själv får bedömma vad som faller en bäst i smaken.För min del så tycker jag vinylen är den solklara vinnaren med cd`n på andra plats före aurendern. Vi körde ju även cd`n via Bricasti dacen där vi nog båda två tyckte att musikvalet kunde vara avgörande för om man föredrog den renodlade cd`n eller cd`n via Bricasti dacen.

Det jag gillade mest var som sagt vinylen och det var faktiskt en helt makalös känsla som förmedlades där.Det är svårt att beskriva med ord men min upplevelse var att det lät så mycket behagligare där dynamik och nyanser vart mycket klarare och större.

Det är mycket man bär med sig hem efter en lyssning som denna men det mest påtagliga i mitt fall är att mitt vinylhjärta har växt o blivit större och det vill jag tacka husvärden för! Kommer det digitala någonsin ikapp kan man fundera över?

Tack för denna lyssning vilket var en väldigt behaglig och givande/lärorik stund.

/hrk

Representant för Respons högtalare i Sthlm
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/03/05 :  19:28:33  Show Profile Send byZan a Private Message
quote:
Då var det vardag igen efter en långsittning framför trådskaparens stora system och jag tänkte bara dela med mig lite av min upplevelse nu när intrycken har satt sig lite. Det vart lyssning på väldigt varierad musik (vilket vi båda gillar) där det lyssnades på både CD , CD via Bricasti dac , Aurender via Bricasti dac och slutligen Vinyl.

Jag har lyssnat på systemet tidigare när det var Classe elektronik och minnet från den lyssningen (2-3 år sedan) var att det lät fantastiskt bra då.

Det blev några timmar som rann iväg ett huj, är det trevligt så blir det gärna så
quote:
Jag vill inte ge mig på en jämförelse mot denna gång eftersom det har gått så lång tid men ordet "fantastiskt" är något jag sällan tar i min mun men jag väljer att använda det igen för det är ett riktigt riktigt fint sammansatt system som denna gång med all tänkbar musik hela tiden lät bra.Det känns som att systemet inte har någon begränsning utan det är källmaterialet som är den avgörande faktorn för hur bra det låter.Det vilar ett lugn över återgivningen och att det inte finns något som stör presentationen av musiken.

Fantastiskt tycker jag att vi kan använda, vi har ju ett ljudideal som är mycket närbesläktat
Att jämföra mot tidigare kanske är svårt efter så lång tid, men jag håller jag med om att det nu känns som om jag fått till en sammansättning som lirar bra ihop och att de mindre tweaken har gjort både mig och presentationen lugnare.
quote:
Något som skulle vara intressant är att kunna lyssna på detta system i ett något större rum där man kommer lite längre ifrån högtalarna.Om det skulle bli bättre eller sämre vet jag inte men det skulle vara intressant att prova iaf.

Man kan inte få allt, men visst står ett par meter rum på längden på önskelistan.
quote:
Vi lyssnade ju som sagt på olika signalkällor där allt lät riktigt bra men det finns även klara skillnader där man nog själv får bedömma vad som faller en bäst i smaken.För min del så tycker jag vinylen är den solklara vinnaren med cd`n på andra plats före aurendern. Vi körde ju även cd`n via Bricasti dacen där vi nog båda två tyckte att musikvalet kunde vara avgörande för om man föredrog den renodlade cd`n eller cd`n via Bricasti dacen.

Jag vet inte varför jag aldrig kopplade in Cd'n via Bricastin igen, hade den så första gången men av någon anledning så togs den kopplingen bort och blev inte testad igen förrän nu? Ska lyssna ett tag på den nya ihop snörningen för att försöka bena ut vad skillnaden ligger och vad jag gillar bäst.
quote:
Det jag gillade mest var som sagt vinylen och det var faktiskt en helt makalös känsla som förmedlades där.Det är svårt att beskriva med ord men min upplevelse var att det lät så mycket behagligare där dynamik och nyanser vart mycket klarare och större.

No comments
quote:
Det är mycket man bär med sig hem efter en lyssning som denna men det mest påtagliga i mitt fall är att mitt vinylhjärta har växt o blivit större och det vill jag tacka husvärden för!

Kul att du gillade det du hörde Du! Det var så lite så
quote:
Kommer det digitala någonsin ikapp kan man fundera över?

Det lär de lärda tvista om......
quote:
Tack för denna lyssning vilket var en väldigt behaglig och givande/lärorik stund.

Tack för din fina redogörelse och tack för att du tog dig tid.

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/03/08 :  08:19:14  Show Profile Send byZan a Private Message
hrk - du blev visst så inspirerad av vinylljudet så att du servade din skivspelare och bytte PU, KUL Hoppas att rekommendationen av att ta Mirre till hjälp föll väl ut?

Hoppas att du blir nöjd efter många timmars inspelningstid av den nya PU'n.

Själv så blir jag inte riktigt klok på hur det egentligen låter efter vår inkoppling av Bricastin, suttit och lyssnat en del och fantastiskt ljud i det ena fallet och jobbigt ljud i det andra

Kanske dags för downsizeing och bara lyssna på analogt via vinyl

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

hrk
Member

124 Posts

Posted - 2013/03/09 :  09:34:45  Show Profile  Visit hrk's Homepage Send hrk a Private Message
Visst är det nog så att när man väl har fått smak på en diamant så är man fast. Som glad amatör så är det skönt att kunna ta hjälp o känna förtroende för en sån som Mirre.Utan hans råd o syn på min situation hade jag nog kanske inte tagit detta språnget , inte i dagsläget iaf.

Så ett stort tack till Mirre!

PU`n kräver tydligen en viss inspelningstid innan den spelar optimalt så vi får väl se hur mycket bättre det blir framöver.Det verkar lovande iaf det lilla jag hittills har hört! För er som inte vet så införskaffades en Clearaudio Maestro V2.

Angående Bricastin så får man nog lyssna o jämföra en del innan man vet vad den passar bäst till i förhållande till den renodlade cd`n. För mycket att välja på kan vara förvirrande så man undrar om vi alla inte skulle ha varit mest nöjda om återgivningen hade stannat vid analogt vinylljud!?

Nu ser jag verkligen fram emot många njutbara timmar i vinylens tecken!

/hrk

Representant för Respons högtalare i Sthlm
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/03/14 :  19:44:59  Show Profile Send byZan a Private Message
Sitter just nu och spisar vinyl

Kan inte förstå varför ståpälsen gör sig påmind varje gång

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2013/03/14 :  20:00:45  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message
Att veta är nog svårt... Men jag håller fullständigt med! Det är lättare att både fastna i musiken och framför allt, påverkas känslomässigt av analoga källor...
Själv har jag till och med slagit upp en liten virre-pinne till vinyllyssnandet! (i lurar för stunden)

Önskar en trevlig kväll!
Vh Micke

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2013/03/15 :  08:59:45  Show Profile Send byZan a Private Message
Ben Webster i mono och det gav ståpäls - undrar om jag inte ska sälja halva anläggningen och köpa monoskivor för pengarna

/byZan

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine

Edited by - byZan on 2013/03/15 09:00:14
Go to Top of Page
Page: of 51 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.59 sekunder. Snitz Forums 2000