Nu har det blivit dags att sälja mina Orion för att göra plats åt nya lite mindre projekt. Mittsektionen är 22mm mdf och sidostyckena är 26mm stavlimmad ek. Kablaget är tvinnad FK (2.5 resp 4.0 mm2) terminerade med fastlödda banankontakter. Delningsfiltret är gjort helt enligt manualen. Dock är strömförsörjning samt låda till delningsfiltret temporära lösningar (som av någon anledning fått stanna). Sidostyckena är oljade med linolja och är väldigt fina. Finishen på mittsektionen (matt svart) är inte perfekt. En uppsättning sd-fötter ingår. Jag har använt dem sparsamt i knappt två år. Kort och gott är det ett par fullt fungerade och mycket välljudande Orion där det återstår lite pyssel. Pris: 12000kr Materialkostnaden är en bit över 15kkr. Önskas mer info eller fler foton kan du nå mig på pettersson punkt gustaf snabela gmail punkt com eller skicka ett pm. Högtalarna finns för avhämtning/provlyssning i Lund och skickas inte.
NAD Monitor Series 1000 Preamp. Jag är andra ägaren. Pris: 500kr
Behringer EP2500. Jag skulle använda den till ett basprojekt som aldrig blev av. Den har därför stått i garderoben sen jag köpte den. Jag är andra ägaren. Aldrig använd i PA-bruk. Pris: 2500kr