IMPORTANT NOTICE!! It has come to our attention there are unauthorized dealers selling copies of our products online. Before making any purchase, please consult our Distributor page to verify the official distributor in your country. The distributor listed will be able to inform you of all authorized HANSS ACOUSTIC dealers in your region. Please take note, warranties are valid only if products are purchased through official HANSS ACOUSTIC distributor channels. Thank You.
Recension på Hanss T-10 kommer troligen i nästa nummer av High Fidelity. (testen är klar, skall bara in i rätt nummer) Den finns också för provlyssning hos Audio Concept i Sthlm och hos mig i Göteborg.
Den skulle jag nästan våga köpa utan att ens ha lyssnat på den! (Alltså om jag var ute efter en ny spelare.) Priset är väldigt attraktivt med tanke på vad man får. Hela vinylkedjan för under 10K!
Igår kom nyheten att High Fidelity lägger ned tidningen med omedelbar verkan. Det är väldigt tragiskt eftersom en bra tidning med entusiasm och engagemang försvinner och att jag påminner om det i denna tråd är för att recensionen av Hanss T-10 därmed aldrig blir publicerad.
Den finns dock som sagt för provlyssning i Sthlm och Göteborg och det går att lösa provlyssning även i Malmö (Vivid Audios Showroom)
Synd för Akkelis Audio att dem hann inte publicera testet av spelaren! Hoppas att vi ändå på något sätt får veta vad de tyckte om den. För den ser verkligen mycket attraktiv ut och priset är mycket lockande.
En fråga som stör mig bara, varför nämns inte T-10 på deras hemsida alls? Mycket underligt. Visst var tidningen bra, men väldigt dyr, om ni frågar mig.