Håller med n0p... varför hänga sig i armarna och göra push-ups (utan synlig säkerhetslina) på den höjden... Varför!!!! Vad är fel hos de här människorna...?
quote:Det tar dessutom tid och kraft att klättra så högt
Nu var det ju iofs så att de åkte hiss de första 1600 foten och klättrade de sista 168 eller vad det nu var. Klättra hela vägen upp hade nog varit omöjligt.
"My head kissed the ground, I was half the way down" Mina system
Hoppas filmen med de franska dårarna är något sorts skämt. Verkar ju otroligt korkat att göra sådär! Det var nästan så det vände sig i magen när jag såg det...
Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Usch...det här var fruktansvärt otäckt. Blir så svettig om händerna att pekplattan på datorn slutar fungera. Filmer med byggkranen kunde jag inte se klart. Kommer drömma mardrömmar.
Hehe, coola filmer. Jag är väldigt väldigt lite höjdrädd så att se filmerna bekom mig inte särskilt. Däremot har jag allt vad åren går blivit allt mer försiktig och allt mindre sugen på att skada mig, så under denna sommar har jag tyckt det varit lite småjobbigt att arbeta på hustaket, göra jobb på nockkanten 9 meter över marken. Men inte pga svindel eller något sådant, bara läskigt att fundera på följderna av ett felsteg eller att man halkar till.
Men att hänga i bara händerna under den där byggkranen är baaaara så j*a idiotiskt dumt.