Den ligger 5 mil norr om Göteborg. Stenungsund heter stället.
Får se ifall man får lov att låna hallen för sådana aktiviteter som en liten DIY horn träff. Den tillhör Petrokemin i Stenungsund, men jag skulle kunna fråga iallafall.
Bättre att ta en sådan träff något senare i år isåfall. Slutet april eller in i maj kanske?
Hur stort intresse kan det finnas för en sådan aktivitet? Jag har ett par THAM15 som står och dräller som man kan ta med också. Vad har folk för alster ute i stugorna?
Bernt: Har för mig att du bor i Kode trakten numera va? Om du vill, mest för skoj skulle så skulle jag kunna ta med topparna med låg midar och rack ner till dig? Så kan vi provlyssna, det skulle vara kul att få input från fler parter på hur det låter. Jag ska erkänna att jag har faktiskt inte lyssnat på så mycket stråkar på PA:t, men har känslan av att dom klarar det utan större besvär.
quote:Bernt:Har för mig att du bor i Kode trakten numera va? Om du vill, mest för skoj skulle så skulle jag kunna ta med topparna med låg midar och rack ner till dig? Så kan vi provlyssna, det skulle vara kul att få input från fler parter på hur det låter. Jag ska erkänna att jag har faktiskt inte lyssnat på så mycket stråkar på PA:t, men har känslan av att dom klarar det utan större besvär.