HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hörlurar och hörlursförstärkar träff 2015 ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FBK
700.000-klubben

7356 Posts

Posted - 2014/05/28 :  23:44:10  Show Profile Send FBK a Private Message
Jag startade en tråd i Audiogrupp AÖ (klubbstugan i stockholmsområdet) och frågade om det fanns intresse för en träff under vintern för lyssning på andras pryttlar också, är ofta lärorikt. Men nu är det snart sommar och sådant,så om det finns fler som är intresserade utanför AÖ så tänkte jag att det kunde bli av i höst någon gång.
Vi är 3 inom AÖ som anmält intresse, kanske finns fler som kan tänka sig att besöka Stockholmsområdet för detta ?
Bara att anmäla sig i så fall så gör vi upp om var,hur och datum när det närmar sig.

Mvh Per

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2015/01/22 01:17:38

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7939 Posts

Posted - 2014/06/02 :  20:32:39  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Verkar kul men det kan bli lite långt att åka.
Dessutom dyrt förmodligen. Man kan ju få griller i huvudet.

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

emanuelgbg
Member

743 Posts

Posted - 2014/06/03 :  07:59:01  Show Profile  Visit emanuelgbg's Homepage Send emanuelgbg a Private Message
Kan inte vara med men har en bärbar sak jag kan skicka om ni vill ha en till lurstärkare att testa?
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7356 Posts

Posted - 2014/06/03 :  23:09:30  Show Profile Send FBK a Private Message
Tex jag bor norr om Stockholm i vallentuna, och Tobbe som också anmält intresse bor tex. söder om Stockholm. Så inget är bestämt hos vem det blir hos, kan bli hos någon annan också.

@emanuelgbg du får gärna Pma mig så får jag i så fall höra med övriga deltagare när det närmar sig om de är sugna.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Sudden
Member

475 Posts

Posted - 2014/08/12 :  15:08:45  Show Profile Send Sudden a Private Message
Hallå, det var ett tag sedan som man var på hifi-träff, och nu med ökande intresse igen så kanske det är dags.

Hur blir man medlem i Audiogrupp AÖ?
Bor själv i Åkersberga och kan bidra med ett par Denon AH-D 5000.

Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2014/08/12 :  15:12:11  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message
Det skulle vara trevligt att träffa lite forumister! Jag tar isf. med min DIY DAC/HP Amp inbyggd i gammalt kassettdäck. (Och ett par AH-D2000) Ngn källa kan jag säkert få med också! (CD-snurra)

VH /Micke


Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7356 Posts

Posted - 2014/08/16 :  23:51:21  Show Profile Send FBK a Private Message
Hur blir man medlem i Audiogrupp AÖ?

Man skickar ett Pm till Tobbe L http://www.hififorum.nu/forum/pop_profile.asp?mode=display&id=1047 Och efter insläpp så kan man skriva några rader om sig själv i Medlemspresentation och sedan är det bar att hitta på nya roliga förslag till umgänge eller annat.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2014/08/18 :  16:25:39  Show Profile Send Buggsson a Private Message
Kommer.

Har ett par Bose "noise cancelling" lurar jag kan ta med om någon vill testa hur pass effektiva de är på att dämpa yttre "buller".

J. Ullberg
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7356 Posts

Posted - 2015/01/17 :  14:42:37  Show Profile Send FBK a Private Message
Hej på er!
Överlåter taktpinnen till någon annan då inget blev som det var tänkt för min del (blev långtidssjukskriven istället för jobb). Så finns det någon annan som kan tänka sig att anordna en hörlursträff så är det verkligen välkommet. (Kanske kan komma beroende på hur jag mår)

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000