HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Johnny Winter död.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2014/07/17 :  18:41:54  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message  Reply
R.I.P.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article19236361.ab

FBK
700.000-klubben

7363 Posts

Posted - 2014/07/17 :  19:10:49  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Men sådant här får mig attTotalt onödigt om den där jäkla Putin inte hade storhetsvansinne och resten av världen bara tittar på utan att sätta ner foten i sådana här onödiga konflikter.Stackars människor och anhöriga...

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

MatsE
Member

623 Posts

Posted - 2014/07/17 :  19:21:38  Show Profile Send MatsE a Private Message  Reply

Jag fick veta att han rest till Rock#180;n`Roll Heaven när jag besökte Open Mind Records nu på eftermiddagen.

Är glad för att jag gick och såg honom på Katalin för inte så länge sedan. Min kompis och jag satt i Puben och drack öl och förbandet började spela Bony Moronie. Jag tänkte, de kan väl inte köra den här låten nu...den vill jag höra med Johnny. Vi gick in i konsertlokalen och längst fram på scenen satt en vit liten man, JW. Vi har skojat mkt om det Per och jag. Tyvärr så var han inte i sin bästa form. Om jag inte kommer ihåg fel så var ljudet på tok för starkt för lokalen.

"-Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free..." Robert Zimmerman
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2014/07/17 :  20:33:55  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Tråkigt! Jag har sett JW vid ett par tillfällen, en fantastisk gitarrist.

FBK, jag förstår inte din kommentar?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Edited by - Bernt Jansson on 2014/07/17 20:39:15
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7363 Posts

Posted - 2014/07/17 :  21:27:58  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19237854.ab

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2014/07/17 21:28:57
Go to Top of Page

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2014/07/17 :  22:01:05  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message  Reply
Ja, det är naturligtvis fruktansvärt det som hänt i Ukraina. Men jag förstår heller inte din kommentar i en tråd om Johnny Winters död..?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000