HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 Defekt Wadia cdtransport *ej kvar*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sampix
100.000-klubben

1808 Posts

Posted - 2015/07/27 :  18:51:40  Show Profile Send sampix a Private Message
Hej gott folk,

Har en defekt wadia 20 cdtransport som jag känner att jag tyvärr inte kommer lägga energi på att laga. Lasern krånglar och behöver bytas ut.

Hyfsat skick, finns lite små repor. Manual medföljer. Ingen kartong eller fjärr.

Bytes gärna mot t ex någon trevlig vinylskiva eller förslag. I annat fall så bortskänkes den då jag är mitt upp i en flytt och har inget intresse av att låta den följa med.

Kravet är att den hämtas imorgon, tisdag, runt lunchtid här på Kungsholmen, Stockholm. Bil är verkligen att föredra då den väger närmare 20 kilo och har allmänt vassa kanter.

PM:a vid intresse.

kabelskitsnackare


Edited by - sampix on 2015/07/28 16:27:46

Tomas J
fd _T_

1540 Posts

Posted - 2015/07/28 :  11:39:19  Show Profile Send Tomas J a Private Message
Det är ingen som har möjlighet att hämta och mellanlagra den här åt mig någon dag eller två?

Ett forum dör utan tillströmning av medlemmar, Agera!
Go to Top of Page

Tomas J
fd _T_

1540 Posts

Posted - 2015/07/28 :  14:54:52  Show Profile Send Tomas J a Private Message
Det löste sig :)
Tack för transporten sampix!

Ett forum dör utan tillströmning av medlemmar, Agera!
Go to Top of Page

sampix
100.000-klubben

1808 Posts

Posted - 2015/07/28 :  16:26:20  Show Profile Send sampix a Private Message
Varsågod, hoppas det löser sig på ett bra sätt:)


kabelskitsnackare

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2015/07/28 :  16:44:50  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Lycka till med fixen! Tidernas kap om du får den att spela. Jag jagade på ebay och det verkar finnas iallafall en som säljer laser (typ 4000kr). Om det är samma som på modellen som heter 21 så var det dessutom bara några hundringar.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

sampix
100.000-klubben

1808 Posts

Posted - 2015/07/28 :  18:49:03  Show Profile Send sampix a Private Message
Instämmer. Du lär få en ruggigt bra transport med ny laser. Jag är helt enkelt för lat, alternativt så gillar jag för mycket att sitta med min stora fjärr till min meridian 500:)

kabelskitsnackare

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000