HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Hjälp att hitta en inspelning.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Cyrus
Member

734 Posts

Posted - 2015/08/12 :  16:09:37  Show Profile Send Cyrus a Private Message  Reply
Är det någon vänlig själ på hififorum som vet var jag kan få tag på en inspelning från His Masters Voice med skivnr: X 7845 78 varv, inspelad 15 oktober 1952 och utgiven av Skandinaviska Grammophon. Arne Domnerus är det som spelar

Jag har en god vän som behöver få tag på den skivan/inspelningen av den.

Det enda stället jag hittar den på är hos Svensk Mediadatabas och de lånar endast ut material för forskning, det är tvärnej som privatperson

Så finns det någon som kanske till och med har skivan i fråga, vet någon som har skivan eller har något uppslag överhuvudtaget?

Tacksam för all hjälp jag kan få
Andreas


soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2015/08/12 :  16:39:38  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jag kan kolla emd en person som har en hel del gamla inspelningar. Han ringde mig igår när jag var mer än upptagen så jag får ringa honom och höra vad han ville och samtidigt fråga.
Go to Top of Page

Cyrus
Member

734 Posts

Posted - 2015/08/12 :  19:16:29  Show Profile Send Cyrus a Private Message  Reply
Det vore toppen soundbrigade
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000