HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vad gjorde dig grinig idag? Aka gnälltråden.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 109

FBK
600.000-klubben, Klubbmästare i AÖ & UA

6606 Posts

Posted - 2020/10/28 :  16:39:50  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Matvanorna är ganska bra i sig, men har varit söta drycker som varit mest bidragande till detta. Men en ändring blir det och det är att jag kommer inte äta vanlig middag när jag kommer hem efter jobbet utan gröt istället efter jobbet. Och det kommer ge en stor och snabb effekt på både socker och viktnedgång.Så en vanlig dag så blir det frukost på jobbet då vi har frukost buffe, som en mindre hotell frukost. Så det blir Yoghurt och Müsli, sedan lunch med gårdagens middag.som sambon åt igår. Sedan mellanmål och när jag kommer hem, gröt. Och ingen socker alls någonstans.Abstinens kommer man få nu, men jag klarade det en gång förut i livet så jag skall klara det igen.

Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.
Jag är ute efter att min anläggning skall vara musikalisk inte som jag upplever moderna system att förmedla detaljer utan känsla, då vi har olika referenser så är det inga rätt och inga fel
Go to Top of Page
Page: of 109 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000