Tänk dig då tvärtom, att du har en granne som spelar på som f-n alla dagar i veckan efter elva på kvällen och att du själv ska upp och jobba runt sju morgonen efter. Sen att det som kommer ur grannens högtalare dessutom vrålar gyllene tider, etc gör inte saken bättre. Den lilla tröst du känner med att själv kunna dra på till dina favoritskivor vägs knappast upp av vad jag nyss nämnde. Jag skulle vilja säga att du har det bra i jämförelse...
Det där med Bush är politisk propaganda.....och jag står helt på din sida. Även om det inte hör hit så tycker jag att det måste uppmärksammas. Bra tänkt NN !
Hellre fanatism från väst än den från sydöst. Den senare är svårare att snacka omkull, man konnektar inte på något plan så att säga. Fanatiska grannar har jag däremot sluppit helt. Jag kan lira så mycket jag vill, utan att nån klagar. Problemet är att jag gillar inte att lira högt, det ekar för mycket än så länge.
Inte ens när jag förra veckan hade 2 st rejäla slutsteg hemlånade så klagade nån granne, och det var högt, rejält högt... hela huset skakade ända ner i källaren. Justa närmaste grannar helt klart.
Jo, just ja. Rune och Göta heter dom och är i 85 års åldern och halvdöva och deras hus ligger 500 meter bort ;)