Ska jag lägga några stålar på den plattan så måste jag få höra om vinylen låter mycket bättre än den där CD'n låter ju bara som ett patetiskt försök att få replokalskänsla.
gillar de första plattorna själv fram till black album då jag tycker de blev ett dansband.
Tycker den är bra! Har dock bara hört den i kass bilstereo och i bärbarcd under Roskilde Fylla kan också grumlat omdömmet till det positiva Aolite lyssnar mycket på svartmetall och är van vid replokalsljud. Tycker det är en blandning av allt Metallica släppt, samt klara System of a Down influenser.
Hmmm, nu har jag visserligen bara hört St. Anger på mp3 än så länge, men jag tycker att den plonkiga virveln livar upp denna i övrigt lite småtråkiga skiva.
Tyvärr, st Anger är skräp enligt mig. Metallica stod på topp efter den svarta skivan (tycker dock inte att den är bäst). Metallica dog för mig i och med att de släppte Load. Min Metallica-lista:
1:Master of Puppets 2:And Justice for All 3:Ride The Lightning 4:Black Album 5:Kill em All . . 100:S&M . . 300:Load 301:Reload 302:Garage Inc . . 40453:St. Anger