HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Morello stämplar ut.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/08/12 :  22:59:36  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Nagref:

Om jag tycker det är Ok så är det OK.
Det är ett jädrans gråtande i denna tråd om hur dumma vi varit och hur dumt allt kommer att bli när de smarta försvinner och vi försöker minsann bli av med dem eftersom detta forumet minsann motarbetar...

Get real!

Vill du inte diskutera detta är det OK för mig men sluta då också kalla de som blir kvar för "nickedockor".

Ganska oförskämt mot de som både är tillhöriga den "vetenskapliga falangen" och som trivs här. Är de "nickedockor" tycker du? Vad skall de göra i stället enligt ditt förmenande?

- - Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt - -
Go to Top of Page

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2002/08/12 :  23:09:59  Show Profile Send Nagref a Private Message
quote:

Nagref:

Om jag tycker det är Ok så är det OK.

Visst är det ok för dig när du har överläget att moderera bort det jag säger. Vågar du lämna bort modererandet ett tag till någon annan så är det ok för mig men jag tänker inte gå in i en debatt där jag vet att jag inte har något att hämta - inte för att jag eventuellt kan ha rätt eller fel utan därför att det är ett ojämlikt förhållande. Det sista är ju rätt naturligt när det är ni som har hand om sajten och fullt förståligt.

En liten fråga som dyker upp är varför är det helt plötsligt ok att diskutera modererandet när det i alla andra fall har varit hands off?

quote:

Vill du inte diskutera detta är det OK för mig men sluta då också kalla de som blir kvar för "nickedockor".

Ganska oförskämt mot de som både är tillhöriga den "vetenskapliga falangen" och som trivs här. Är de "nickedockor" tycker du? Vad skall de göra i stället enligt ditt förmenande?

Notera att jag ställde en spekulativ fråga. Det var inget påstående om att alla som var kvar var nickedockor. Det finns många vettiga människor här.

-The world is my oyster...
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/08/12 :  23:27:28  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Insinuant, spekulativt, otrevligt, riktad mot forumet...

kärt barn har många namn. Hårklyveri kallar jag det.

Det ojämlika förhållandet lär du få leva med. Har du inte tron att jag kan diskutera utan att radera otrevliga eller svåra inlägg så har du inte varit med tillräckligt länge vare sig på Hifimagasinet eller här. Om det roligaste att diskutera är varför eller varför inte det nu går att diskutera modererandet så tyder det mer på någon avog inställning till hur vi sköter vårt jobb som moderatorer. Detta tar tid nog som det är och tycker du inte om resultatet så vet du standardsvaret.

Slutdiskuterat om detta ämne.

Go to Top of Page

Michaels
Member

74 Posts

Posted - 2002/08/13 :  00:36:58  Show Profile  Visit Michaels's Homepage Send Michaels a Private Message
Ja, du Morello...
Även om du inte läser detta så kan jag ju ändå passa på att skicka en hälsning och en klen tröst..
Jag tycker dina inlägg var helt klart intressanta att läsa, om inte de mest intressanta, kunskap i en liten ask.

//Michael
www.trekronor.com/forum

Voltaire - "Jag kanske inte håller med om din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att yttra den."
O.Wilde - "En åsikt är inte nödvändigtvis riktig bara för att någon är villig att dö för den.
Go to Top of Page

Michaels
Member

74 Posts

Posted - 2002/08/13 :  00:41:11  Show Profile  Visit Michaels's Homepage Send Michaels a Private Message
Jo, en sak till...
Är det en tråd som inte passar in på ämnet så tycker jag ni skall flytta det till ett ämne som ni kallar "div/övrigt" eller liknande..
Ett förslag bara och sen skall det givetvis vara så att alla hjälps åt att säga till de som är inne på fel spår vad det gäller ämnet under tråden.

Voltaire - "Jag kanske inte håller med om din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att yttra den."
O.Wilde - "En åsikt är inte nödvändigtvis riktig bara för att någon är villig att dö för den.
Go to Top of Page

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2002/08/13 :  06:23:49  Show Profile Send Timbre a Private Message

Skall Morello se det som en inbjudan, eller tycker du bara synd om honom?

Timbre

Ingenting är så bra att det inte kan bli bättre.
Go to Top of Page

Flint
Member

3862 Posts

Posted - 2002/08/13 :  09:37:33  Show Profile Send Flint a Private Message
Det är ett jädrans gråtande i denna tråd om hur dumma vi varit och hur dumt allt kommer att bli när de smarta försvinner

Det mest osmarta är att inte kunna debattera på ett vettigt sätt

Gäller alla.

Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/08/13 :  09:46:23  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/08/13 :  09:59:29  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Jag tror ämnet i denna tråd börjar bli uttröskat. I kväll låser jag den så vi kommer vidare.

Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000