Jag valde syslöjd på högstadiet. Om jag skall hålla på med nåt som liknar träslöjd då skall det vara för ett högtalarbygge eller så - inget filande i största allmänhet alltså - men så har jag hösnuva sånt så jag är inte så glad i att visstas i trädammet nån längre tid.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Tycker det är väldigt kul att sy faktiskt. Sist jag sydde så sydde jag ihop ett par shorts(som p.g.a missförstånd mellan en kompis och hans flickvän hade klipts för kort), det enda hans familj sa när de kom hem var; -Snygga shorts! . Då kände man sig lite nöjd
Vemsom - Vad är det för butik där man kan sälja sina alster?
Jag hade syslöjd i högstadiet och sydde en verktygsväska som jag använde till min Puch Dakota. Sökte anställning för ett tag sedan till konservator, vad jag vet finns det två företg i Göteborg så konkurrensen är hård. Kanske man skulle byta jobb till revolverman... man skulle i alla fall träffa en del människor.... Och det där med häradsbetäckare låter ju intressant
Jag brukar sy igen truten på de som kaxar, räknas det?
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/