Ja varför i herrans namn man ska ha rör i en bil-CD kan man ju fråga sig. Är det någonstans det inte hör hemma så är det väl där. Man kan ju fråga sig vilken funktion det fyller, gissningsvis mest prydnad/reklamgrej. Nästan 1000 dollar för en bilstereo är ju dessutom rätt saftigt.
COOOOOOOOOOOOOOL Jag vill ha. Gäller väl att bara köra motorväg! Kullerstensgator är nog ingen höjdare
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Som liten pilt var jag ute och åkte bil med min morbror på 50-talet å han hade bilradio med rör. Vägarna och även bilarna var av en helt annan kaliber på den tiden och det var inga problem med rören vad jag minns. Iofs var jag inte så gammal så man vet aldrig å det vart ju ingen hifi precis.....
Jo analog är respekt men man sk inte blanda in mp3 tycker jag betämt. Men snart kommer nog mp3 spelare med rör. Det är ju extra förtjänstfult med ett riktigt gött rör ljud och mp3kvalitet på musiken.