++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
Ingen kommer någonsin kunna säga jag inte är en finfin sektledare i alla fall
Wolfgang o Muse vet vad ni missat här.. Säg inte vad. Men säg er åsikt i fallet.. Har "någon" missat ett av årets bästa högtalaraffärer eller ej?
Ni får absolut INTE berätta vad det är.. Tråden skall få en fortsättning här. Jag skall bara tala med min numera "liiiite" sura Lena här...
OCH!!! Detta har INGET med wolfgang att göra alls. Utan jag talade med honom nyss PGA att jag ska prova lite nya kablar till apparaterna.. Nätsladdar med andra ord... Som kan bli rätt skoj. Både för DIY samt färdiga.. Som alla vet så är ju wolfgang en hempulare också inom DIY.. Så han har ju egentilverkade grejor jag tjatat till mig att få prova. Tog bara en månad innan han vart klar med sin egen lilla test av dom.. Att sända till mig innebär ju en STOR risk för obenhörlig rå brutal sågning ju...
"I know nooothing" som Manuel i Pang i bygget säger...
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Tobbbe lägg ut den på "säljes" NU ..... Vi som är "invigda" kan inte hålla oss !!!!
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
15000 så är dom dina... Vågar du slå till... man eller mus? Vi delar frakten jämt... Du gör garanterat en kanondeal min vän.. TRO mig.. en kanondeal...
Och du har en harrynominering omgående för årets knäppaste inköp... Inte för det du köpt. Utan för sättet det gick till...
Sanolikheten du blir missnöjd är troligen noll. Och OM du inte skulle gilla dom så kommer du nog garanterat få dina kr tillbaks inom nån timme på hifimag. Men vinst till o med...
Så ta steget... inget att tveka om alls... söker du en vacker välspelande golvare med mycket högt anseende så..Och du o jag har årets hifitråd på G tillsammans... Med mer garv o spänning än på länge...
Nu går jag å fikar ....vet inte varför jag slingrade in mig i detta ens....har inte haft nåra tankar på att byta högisar överhuvudtaget....ärom från joddlarlandet eller ?
Original A8T -> Naqref's Dark Serpentine -> ShengYa SV-233 -> EKK -> Audiovector Mi3 Super + en SB duet
Ge råd i frågan om han ska betala 15 000 kr för något som man inte ens vet vad det är? Även om han visste vad det är så kanske han inte en har lyssnat på dem. Man brukar ju avråda folk från att köpa ohörda grejor. I detta fall är det ju ännu värre!
Det spelar ju ingen roll vad de kostat innan. Pris och prestanda går ju inte alltid hand i hand, det vet ju alla.
Hur skulle detta någonsin kunna verka vettigt?
/Gr.
Mark Levinson No 39 -> Krell FPB-200c -> Ino Audio pi60s
Snälla gromit.. Gå nu INTE in här och förstör en kanonrolig tråd. Jag kan garantera att INGEN som vågar blir besviken. OCH att om man INTE gillar dom så säljer man dom nog väldigt lätt för 15000 och däröver omgående. Gromit. Jag skulle aldrig någonsin sitta och lura mina hifivänner här. DETTA kan jag garantera utan minsta lilla tvekan alls.
Men klart. Vill du jag ska stoppa denna roliga tråd o ta helt bort mitt erbjudande så.. Då gör jag det..
Jag har inga avsikter att någon inklusive dig ska anse mig eller ev "någon" som litar på mig såsom ute o segla..
Om dessa högtalare INTE hållt måttet så hade jag aldrig i mitt liv ens gjort denna tråden...
Men gromit. OM du anser jag lurar "någon" så skall jag OMGÅENDE sätta stopp här och lägga dom på säljes för 19000kr idag.
Visst bör han slå till! Ett enormt kap som sagt. Men "regeringen" kanske bestämmer... Och visst får han MINST tillbaks de pengarna han lagt ut om han mot förmodan inte skulle gilla dem.