Njae, jag vill nog försöka kombinera både barn och hifi. Låter trist att ställa undan grejerna i flera år. Har redan spelat lite Fablernas värld och Klas klättermus på den för henne. Att allt inte får vara ifred har jag redan lärt mig, det är helt ok. Men något kanske får vara det? Hm, undrar vad ett par nya element kostar? Eget rum? I wish!
Om man får fler barn, kanske det första sedan kan uppfostra de följande? :)
Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se
Trodde att man fick se det hela med barn som en stor fördel. Går det åt pipan med högtalarna är det väl bara att hoppas att barnet klarade sig utan skador. Sedan får väl hemförsäkringen täcka upp resten. Visst kostar Självrisken en del, men det ger ju samtidigt en chans att byta ut en del i anläggningen och är inte känslan att packa upp en helt ny leksak underbar?
En avlägsen bekant (hifi-kretsarna är små i Finland) bytte ut ett par rätt nya stativare efter att hans några månader gamla barn (vet inte om det var frågan om son eller dotter) hade fått grepp om högtalarkabeln och dragit ner hela högtalaren på sig..... Som tur blev ingen skadad, då också högtalarna var rätt lätta, men det kunde ju ha gått illa......
Så ett förstört tyg på en golvare är ju ett rätt litet problem i jämförelse.....