Det var kul att vi fick yterligare ett OS guld! men jag tackar också Finnarna som gjorde en störtskön match! dock inte så bra som tidigare.. vilket nog var tur för oss! Det var inte riktigt samma glöd i finnarna idag som det varit under tidigare matcher man sett med dom..
sak samm..
gratis till svenska laget!
//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\
Oj vilken nagelbitare. Det är en LAG-seger helt klart. Fantastiskt bra gjort, och över huvud taget har det varit ett OS med rena partystämningen för lilla Sverige. Jättekul!!!
Det blev 14 medaljer varav hälften guld. Det är bannemej helt sanslöst! GRATTIS SVERIGE!
Coolaste gulden i mitt tycke: ACO och curlingbrudarna. Och så Tre Kronor förstås. Och coolast i Tre Kronor? Jenny Jönsson, som till vardags lirar i Rögle i Allsvenskan...
Tar glatt tillbaka mitt gnäll om bra lirare men taskigt samspel osv. Fan va nervigt! Var tvungen att gå två gånger på avträdet under matchen. Snyggt gjort grabbar när ni täppte till truten på oss tvivlare!
Jag är så stolt!Tre kronor har äntligen fått sin revansch!!Denna kväll är en fantastisk kväll för att vara svensk!!!!Njut alla svenskar över att tre kronor fått sin revansch!Lidas har fått sin revanch!Foppa! Sudden!Jag är full just nu men inser att detta är den största stund jag kommer att uppleva som svensk!Så alla svenskar sträck på er!!!!!!!!!!!!!!!Ni är av samma nationalitet som Lidas,Foppa.Sudden och de andra!!!Aldrig förr har jag varit så stolt över att vara svensk!!Kommer aldrig vara så stolt heller.Riktigt bakis nu men så härligt det är.Turino 4-ever!!!Aldrig kommer vi att uppleva ett OS som detta.Njut svenskar!Detta kommer aldrig att upplevas igen!!!Viva tre kronor2!!! VIVA FOREVER!!!!
Helt lysande Hade förväntat mig mer heta känslor och tyckte faktiskt att matchen var lite tam . Men man vinner iofs inga matcher i utvisningsbåset så.......
Jag lämnade in min TV på reparation efter att sett Slovakien-matchen. Det var iofs bara ett lite fel på den men jag kände att jag inte ville mer av eländet.