HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 B&W FST midrange drive unit, var!?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2006/10/09 :  21:21:26  Show Profile Send Henrik B a Private Message
Hej på er alla!
tänkte fråga om någon vet om/var det går att få tag på B&Ws FST midrange drive unit som används bland annat ideras 800 serie, jag har lyckats få tag på två stycken men skulle behöva några fler för ett högtalarbygge för personligt bruk...
Eller det kanske finns någon/några som är intresserade av vad som blir kvar av "slakten" av några par i värsta fall...

MVH

Edited by - Henrik B on 2006/10/09 21:36:37

toref
Starting Member

38 Posts

Posted - 2006/10/09 :  22:13:58  Show Profile  Visit toref's Homepage Send toref a Private Message
Ville tro at man fikk kjøpt dem som reservedeler hos Hi-Fi Klubben. Verd å spørre i alle fall.

Embrace the music!

Mitt anlegg: Audio Aero Capitole MkII, Kimber Hero, Krell Evo-302, Synergistic Research Alpha, ProAc D80
Go to Top of Page

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2006/10/17 :  10:36:03  Show Profile Send Henrik B a Private Message
Inte så enkelt, vi du har ett nytt element får du vara god ocj lämna in det gamla så vitt jag känner till Där hade jag hoppas på någon med lite kreativa förslag
Go to Top of Page

toref
Starting Member

38 Posts

Posted - 2006/10/17 :  18:57:24  Show Profile  Visit toref's Homepage Send toref a Private Message
Det var jo dumt! Og mine tror jeg faktisk at jeg har lyst til å beholde selv. Hm, kanskje det går i orden om du kontakter B&W direkte da?

Embrace the music!

Mitt anlegg: Audio Aero Capitole MkII, Kimber Hero, Krell Evo-302, Synergistic Research Alpha, ProAc D80
Go to Top of Page

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2006/10/19 :  13:15:56  Show Profile Send Henrik B a Private Message
B&W blev faktiskt ganska sura när jag stälde frågan direkt till dem så det är inget allternativ
Go to Top of Page

toref
Starting Member

38 Posts

Posted - 2006/10/19 :  20:22:03  Show Profile  Visit toref's Homepage Send toref a Private Message
Huff da! Da vet jeg sannelig ikke hva jeg ville gjort.. annonse på audiogon.com eller ebay.com kanskje?

Embrace the music!

Go to Top of Page

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2006/10/20 :  10:54:04  Show Profile Send Henrik B a Private Message
Har provat det också
Men skam den som ger sig

Edited by - Henrik B on 2006/10/20 10:54:28
Go to Top of Page

jonasz
Member

2543 Posts

Posted - 2006/10/20 :  16:30:54  Show Profile Send jonasz a Private Message
Har sett dem till salu på ebay då och då, kanske ett alternativ att kolla upp?

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000