En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Det där anser jag vara helt helt helt rätt tänkt då det gäller att lira musik.. Vad sedan WAF tänker eller inte tänker är totalt ointresant..
Gillar denna tänkta fru inte läget så vet hon förmodligen detta INNAN man flyttat ihop.. Och då får man finna sig i det. Annars finns en dörr ut.. I mina ögon ser denna snubbe ut att ha sin manlighet kvar ännu...
Tror mina grannar skulle ta och hänga mig i mina egna tarmar om jag ens funderade på att släpa in nått likande. Det ska tilläggas att jag har snälla grannar men jag tror gränsen går innan det där systemet...
Det är bara det att det äldre paret snett under mig skulle slå mig i skallen med käpparna om jag kom bärande på dom. Skulle nog inte hinna få in dom förens de blev sura...