Hehehe, snubben pa O'Hare flygplatsen i Chicago holl upp de sma ladorna med Seas-diskanter som om det vore handgranater. Jag tog en av ladorna ifran honom och oppnade den, jag trodde han skulle skjuta mig pa stallet!
Jo, förbannat nervösa är Jänkarna. Men samtidigt godtyckliga när det gäller säkerheten. Som nämndes innan, så säljs TAX-free sprit mellan säkerhetskontrollen och gate:en. Köpte två enlitersflaskor Baileys en spottloska från min gate 10 minuter före boarding. Tänka sig att först köpa lite mod i flytande konsistens och sedan använda densamma som vapen. Tittade inte på vilken procent den starkaste drycken hade, men alkohol brinner ju.
På vägen till Atlanta mellanlandade jag på O'Hare i Chicago på vägen dit, och Newark, New York på vägen hem.
Jag hade då en signal kabel + mina hörlurar i mitt hand bagage + så har mina hörlurare en lång sladd på 4meter. Jag vart inte stoppad då jag flög från san diego till sverige. Det enda jag vart stoppad för var då jag var på väg till san diego & mellanlandade i england på deras stora flygplatts som heter nåt med He..
Då stoppade en av dom i säkerhetskontrollen mig & hälften av dom som jobbade där såg ut som bin ladens folk. Varför stoppade dom mig jo jag hade en plånbok i den ena byxfickan & en mp3 spelare i den andra. Har aldrig varit med om mer misstänksam flygplatts.