HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Behöver er hjälp med framtiden...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Zombie
Member

2502 Posts

Posted - 2008/02/25 :  08:41:16  Show Profile Send Zombie a Private Message
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2008/02/25 :  08:44:03  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Aaaaa en gammal klassiker

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2008/02/25 :  08:50:10  Show Profile Send huzze a Private Message
Du hade mig där ett tag
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2008/02/25 :  09:07:49  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Hehe Den var bra..

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Zombie
Member

2502 Posts

Posted - 2008/02/25 :  09:12:53  Show Profile Send Zombie a Private Message
Jo, den är inte ny men fick mig att asgarva en trist måndagmorgon

Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket

Edited by - Zombie on 2008/02/25 09:13:23
Go to Top of Page

CC
Member

3981 Posts

Posted - 2008/02/25 :  09:27:11  Show Profile Send CC a Private Message

"I am not young enough to know everything"
- Oscar Wilde -

"Simplicity is the ultimate sophistication"
- Leonardo da Vinci -
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2008/02/25 :  09:41:57  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
Kör med en "kirunasvetsning", lappa på med uppblötta toapapper en dag då det är minusgrader så att de fryser fast och bildar ett täckande lager. Spraya med billig sprayfärg. Klart!

Fast du kanske får problem med att hitta minusgrader förstås....

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

Zombie
Member

2502 Posts

Posted - 2008/02/25 :  09:45:50  Show Profile Send Zombie a Private Message
haha, suveränt, "kirunasvetsning", skrattar så jag har tårar i ögonen...vilken go måndagmorgon

Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket

Edited by - Zombie on 2008/02/25 09:46:07
Go to Top of Page

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2008/02/25 :  20:34:34  Show Profile Send K-man a Private Message
Annars kan du göra som vi gjorde på en gammal SAAB 95:a, med stort rosthål i hjulhuset höger bak, som en kompis hade....vi satte dit ett glasslock...och smetade på bra med underredsmassa...det gick fint igenom besiktningen! ...glasslocket sitter där än idag! :D

...det är inte alltid som det ser ut...

\\K-man

Edited by - K-man on 2008/02/25 20:35:57
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000