Har precis satt in pengar till en killes bankkonto som säljer en Arcam AVR-300, men somm alltid så funderar man om det är en god affär, gav 6300 NOK(ca 7500 SEK) för den. Den är 2 år gammal har fått kopia på kvittot, och kollat med affären som sålde den.
Någon som har erfarenheter av Arcam AVR-300 som två kanalare?
Har Dynaudio Audience 52SE som front + 42C Center och 42W som bak och sidohögtalare
Hadde i huvudsak tänkt använda Den till bio 7.1 men i min nya lägenhet har jag bara ett rum som jag kan använda till musik/bio.
Arcam AVR-300 tillhör de allra bästa Av-receivern på just 2-kanals ljud i sin prisklass, och för det priset som du betalt som är bra så kan jag inte tänka mig något som kan bli bättre.
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Hmmmm, en norrman har satt in en AVR-300 till försäljning idag på Hifimagasinet. Hoppas att det inte är samma som du har skickat pengar till. För då verkar det vara lite skumt...
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Den som ligger til försäljning på HiFimagasinet är i silver och namn och e-postadress är inte samma. Jag återkommer med lyssningsintrykk när jag får den till veckan.