- Revolver - Rubber soul - White Album - Sgt Pepper - Abbey road
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Tråkigt. Vi har nog alla råkat ut för det och det är lite frustrerande. Jag brukar numera göra långa inlägg i world och sedan klistra in det här.
Lustigt nog har jag aldrig lyssnat på några Beatles-LP-skivor. Ett ständigt kommande projekt som aldrig tycks bli av. Men jag har några singlar och EP-skivor från runt -65 som jag fick eller köpte när jag var 7 år. Men sedan konkurrerade Hep Stars ut Beatles hemma hos mig. För att upprätta min heder så kan jag iallafall säga att jag aldrig gillade Tore Skogman eller Sven Ingvars-skivorna jag fick av mamma i födelsedagspresent. Mina föräldrar giilade heller aldrig Beatles eftersom jag spelade "She loves you" femtio gånger om dan på pappas stora radiogrammofon.
"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Sargent Pepper och allt efter det albumet är klart bra. Det vita albumet är klart intelligent. Allt före LSDn, hashet och det där är klart trist. Avskyr rock'n'roll och sånt.