HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 En liten blick från Robin Fischer´s hörna
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2003/08/19 :  21:50:15  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message  Reply
Go to Top of Page

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2003/08/19 :  21:52:06  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message  Reply
Don´t mind den obäddade sängen bara=) har hört att det är bra för att hålla kvalster borta:-):-)
Go to Top of Page

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2003/08/19 :  21:53:20  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message  Reply


Har förfinat placeringen ännu mer nu, blev bra. Är faktiskt nöjd nu=)

Men iofs, en uppgradering är ju aldrig tråkigt=)

Edited by - Bobbokrull on 2003/10/09 21:18:26
Go to Top of Page

mag
dom kallar oss mods

1587 Posts

Posted - 2003/09/21 :  14:55:21  Show Profile Send mag a Private Message  Reply
Härliga färger, snyggt och trevligt med mycket blommor

Ett rum att njuta i


//Magnus

Born to lose -Live to win
Foto: www.geocities.com/fatalpath
Go to Top of Page

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2003/09/21 :  15:21:42  Show Profile Send marcus_ec a Private Message  Reply
Welcome to the djungel.
Go to Top of Page

pak
Member

1572 Posts

Posted - 2003/09/21 :  16:46:44  Show Profile Send pak a Private Message  Reply
korsar högtalarna framför lyssningspositionen?varför?
sålde du aldrig nån del av stereon?jag var sugen på att köpa högtalarna men eftersom du verkade ha ändrat dig så fick det bli andra i stället.

-----------OBS------------
Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/09/21 :  17:08:37  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Originell inredning och fräckt system!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

dole
en Harley day!

1656 Posts

Posted - 2003/09/23 :  11:25:46  Show Profile Send dole a Private Message  Reply
Det ser annorlunda ut varje gång man ser det

--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu
Go to Top of Page

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2003/10/09 :  20:49:09  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message  Reply
Tack för de snälla orden alla=)

dole, det är annorlunda nu igen, jag orkar bara inte uppdatera alla bilder hela tiden...

men nu har det varit så sen senaste bilden togs och jag känner mig rätt så nöjd..

pak, nej jag bestämde mig för att ha kvar allt, högtalarna korsade positionen på bilderna, men inte som det är idag, då är det strax bakom mina axlar korset ligger.. funkar PRIMA!=)
Go to Top of Page

Siliconix
Member

75 Posts

Posted - 2003/10/09 :  21:10:21  Show Profile Send Siliconix a Private Message  Reply
Bäste Robin,

Fint system du har. Gissar att det går att spela starkt utan kompression med så fina högtalare och slutsteg

Forumets bästa system
Go to Top of Page

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2003/10/09 :  21:19:15  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message  Reply
Senaste "omflytten"

ja jag vet, jag bökar runt som fan, men allt i jakt på den bästa möjliga med det jag har..

Go to Top of Page

Jonas Nilsson
Semester på egen begäran

1032 Posts

Posted - 2003/10/09 :  22:02:15  Show Profile Send Jonas Nilsson a Private Message  Reply
Ser både snyggt och "mysigt" ut
Du har antagligen fått till dämpningen!?
Har haft ett par 802:or i valnöt, för ca 10 år sen.
Ångrar fortfarande att jag sålde dom, dom lät ruskigt bra.
Tycker du att dom står sig väl nuförtiden?
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/10/09 :  23:49:52  Show Profile Send ekman a Private Message  Reply
försteget är väldigt fint också ELLER HUR SILICONIX? =))

läcker tavla också...
Go to Top of Page

Siliconix
Member

75 Posts

Posted - 2003/10/10 :  00:30:54  Show Profile Send Siliconix a Private Message  Reply
Ekman,

Försteget är säkerligen av toppklass. Kan inte tänka mig att Robin skulle kombinera så fina högtalare, slutsteg och CD-spelare med ett taskigt försteg
Go to Top of Page

dole
en Harley day!

1656 Posts

Posted - 2003/10/10 :  12:41:21  Show Profile Send dole a Private Message  Reply
Robin du är omöjlig Möblerat om igen, blev det bra???
mvh dole

--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu
Go to Top of Page

lindvall
lite allmänt grå och tråkig....

1683 Posts

Posted - 2003/10/10 :  13:05:40  Show Profile Send lindvall a Private Message  Reply
Gott om växter! Sånt gillar vi! Diffuserar bra och ger god luftfuktigthet. Ett par spotlights underifrån på de golvstående växterna så är du hemma sen! :-)
Go to Top of Page

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2003/10/10 :  16:05:20  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message  Reply
lindvall, får väl testa=)

dole, jo jag vet, men nu har det som sagt varit såhär ett tag.. mer än vanligt i alla fall hehe=)

Jonas, jag tycker att de står sig mkt mkt väl idag, när jag väl byter sen kommer det att slås på stort=)
Go to Top of Page

Jonas Nilsson
Semester på egen begäran

1032 Posts

Posted - 2003/10/10 :  18:21:44  Show Profile Send Jonas Nilsson a Private Message  Reply
Vad har du i tankarna då, om man får fråga?
Go to Top of Page

Matrixen
Member

807 Posts

Posted - 2003/10/11 :  18:41:55  Show Profile Send Matrixen a Private Message  Reply
"Bästa med det jag har".. Jo det är väl rätt bra förutsättningar som det ser ut
Ljuger bilden eller står högtalarna längre in i hörnen? Vad hände med basen? De är portade på framsidan va?
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000