HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Vackra Italienskor intar Piteå!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/11/20 :  13:34:11  Show Profile Send ekman a Private Message  Reply
kul att cairnen "vann" jag ska precis till att köpa upsamplingen till min, undrar om den gör stor skillnad :P
den enda nackdelen jag ser med cairnen är som ni sa basen som ibland är lite väl tam, det är inte direkt krelldriv i den =)
Go to Top of Page

Akhenaton
Flippersamlare

1017 Posts

Posted - 2003/11/20 :  13:57:05  Show Profile Send Akhenaton a Private Message  Reply
>M.Thorsén

Jag har lyssnat mycket på Cremona Auditor under ordnade former i mitt hem och jag tycker det är en av de absolut bästa stativhögtalarna man kan få i prisklassen upp till 50 000kr. En annan bra stativhögtalare som jag också tycker mycket om är Jm Lab micro utopia be, men jag hade valt Sonus Faber Cremona Auditor framför micro utopian alla gånger. Sonusarna är bättre på att måla upp en bred och djup ljudbild, och låter ännu mer homogent och naturligt. Lägg sedan till en prisskillnad på ca 20 000kr och Sonus Faber framstår som ett klipp. Vilket dom också är.

Kort sagt, jag kan ge mina allra varmaste rekommendationer till Sonus Faber Cremona Auditor.

Give me my medal because I bleed for it.
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000