Precis som Micke Y säger så beräknas den släppas i slutet av mars eller dylikt. Kan posta en tråd under nyheter när den dyker upp (det har beställts 2, eller var det 3 ex).
Demo kan ordnas hemma hos mig tillsammans med samtliga rörhäckar ur sortimentet (dock ej monoblocken, som tyvärr för tillfället är tagna ur ordinarie produktion) och Amplifons högtalare... Eller Ino´s piP ;) Kan hända att Bo kanske lånar ut några Opus3 svarvar för demo, kommer i och för sig bo rätt så nära Bo.
Ska akustikbehandla ett källar rum i det hus jag flyttar till om en vecka (Karlskoga). Kommer förmodligen dröja frammåt sommaren innan rummet börjar åtgärdas i huset då det är några andra saker som ska renoveras innan.
Tänkte att vi skulle ställa diverse rörpytsar från Amplfion där för demo, kommer dock endast finnas få tillfällen per månad för demo och endast mot tidsbokning.
En liten kul grej som jag tänkte prova är att köra en 5-7-kanals anläggning med enbart rörförstärkare som slutsteg :)
En liten 5 kanals anlägning med Audio research MP1 och 5 styken VM220 skulle stitta fint. Kanske Sonus Faber runt om.... Ser fram emot din bild reportage Bernt
An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea
Zalve, flytten kommer att ske denna helgen men jag tror att det kommer att ta rätt lång tid innan jag får lyssningsrummet klart... :(
Dessutom behöver jag lite fler Ino högtalare för ett flerkanals system ;) Fast det går ju bra att lyssna på 2-kanal antingen via piP eller Amplifons högtalare.