HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/02/23 :  13:51:52  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
5 jobberbjudande med posten idag...

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/02/23 :  14:33:33  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
byakugan du är välkommen ner bara att styra kosan hitåt...
Vet inte när Jerico skulle ner nu... Hans grabb är ju hos mig nu...

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/02/23 :  14:54:02  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Ja man får väl hoppas att Jerico hämtar honom, och att jag får följa med för honom. Men tror inte att det ska vara några problem. Sportlovet är väl för övrigt snart slut för småbarnen.
OT VARNING: Jag är intresserad över hur det låter hemma hos dig nu. (IP Ban på mig)

Jag får ta mig ett snack med Jerico och se till att jag får följa med.

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2007/02/23 :  15:03:40  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Går sedan juni förra året på Inteferon. Är så jävla trött på detta råttgift. Att jag ständigt är trött och hängig, deppig sur o jävlig. Har 8 veckor kvar 40 veckor fixat. Ser onekligen fram mot sommaren, att äntligen få börja funka som en vanlig människa. Inte som den halvmesyr jag är idag.

pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/02/23 :  15:19:49  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Usch Svejk! Låter inte kul!
Har själv ett förflutet(å än idag) som medicinförbrukare så jag vet hur det känns.
Bieffekten av medicin är dock bättre, än effekten utan

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/02/23 :  18:08:05  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Ikväll är en bra kväll för en vinylkväll

controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/02/23 :  19:34:27  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
ansökte precis till diplomatprogrammet

eftertanke: kommer säpo med en huva över huvudet eller jag ej loggar in på forumet vet ni varför..

Edited by - B-200 on 2007/02/23 19:35:13
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/02/23 :  19:50:29  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Om man kokar mkt potatis tar det tid att koka upp....

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/02/23 :  20:08:18  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Jag är trött...

Jag vill ha en STOR KAFFE!

Jag orkar inte gå ut i köket och mojja kaffe...

Jag har jusst pratat med byakugan om att åka till DeNaDa på söndag...

Nu mejs ska sova...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/02/23 :  21:02:01  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Nu ska jag äta....sen middag är bättre än ingen middag.

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2007/02/24 :  09:31:18  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
asimov66: va då för jobberbjudande? låter ju trevligt att man kan få sånt
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/02/24 :  10:04:41  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Fasen va ont i ryggen jag har

Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/02/24 :  10:10:17  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
jo ja fick 5 stycken merkurius, varav 2 är precis de jag är utbildad för- nackdelen är att de finns i göteborg och jag finns i trelleborg. men iom att det är det rätta jobbet skall jag söka det och får jag det så flyttar jag helt enkelt...

intergrationssamordnare är en del av arbetsuppgifterna förresten.

Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2007/02/24 :  11:49:34  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
quote:
intergrationssamordnare är en del av arbetsuppgifterna förresten.

Det låter intressant. Vad gör man då å vad behöver man för utbildning för det?
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/02/24 :  12:28:14  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
jag har iaf en fil mag och kandidatexamen i Internationell Migration och Etniska Relationer inriktning Europastudier. Integrationssamordnare hjälper flyktingar att integreras i samhället och ge dessa de korrekta föresättningar för ett fortsatt gott liv i ett nytt samhälle. Jag har fler inriktningar i min utbildning eftersom jag insåg tidigt i mina studier vid högskolan att det färdiglagda programmet hade skapat fler arbetalösa akademiker, så jag gjorde en individuell kursplan som dessutom gjorde mig lämplig att arbeta inom EU+FN om man har turen att komma in. Alltså inget toppjobb men att arbeta inom dessa organisationer är något som jag verkligen vill göra eftersom min strävan är att hjälpa till sett ur ett rättviseperspektiv men EJ ur de förlegade stadgar som högskolan tyvärr ofta består av.

vi läste (jag slutade i januari) fortfarande Max weber, marx, wallersteins teorier vilket är enormt vänsterdrivet och enligt mig fel då högskolan skall vara neutral enligt mig.
Det lär ut att kritiskt granska litteratur och källor men ser ej sig själva som vänster.
Änligen är jag klar och kan uttrycka mina egna åsiker, skönt.
jag vill vara neutral men för att prestera bra vill de att man betonar vänster och rena icke funtionella lösningar sett ur en utopi värld.

utöver CD+C uppsats (mag+kandidat) har jag
80 p IMER (CD)
40 p Internationella Relationer
60 p Europastudier med Historisk inriktning (C)

för att nämna lite...

Edited by - B-200 on 2007/02/24 12:29:44
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2007/02/24 :  13:26:04  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
asimov66; välkommen till Göteborg!!

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/02/24 :  14:02:18  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
vi får se om jag får något av jobben men tack på förhand, på något konstigt sätt finns alla de jobb jag kollat på i Göteborg?

konstigt sammanträffande, men sen underlättas tanken på en eventuell flytt genom att jag redan har ett gäng vänner där uppe redan.

Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/02/25 :  12:45:01  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
Sitter här och väntar på byakugan och Jerico.... Jerico ska fiska upp sin grabb som är här... Fast just nu är han och min grabb i simhallen... så pappa rastar stereo...

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2007/02/25 :  17:36:49  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
Då har man spelat 10h DoA4 på xboxen så tummen är helt slut

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/02/25 :  18:08:03  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Varför har man så lång "startsträcka" när man vaknar efter att ha slocknat ett par timmar på soffan?

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/02/25 :  19:34:27  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
mayday: "softstart"

Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2007/02/25 :  19:45:40  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
för många pilsner ??

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/02/25 :  19:49:56  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
"Slowstart" alt "soff-start" snarare....lol! Nä inga pilsner, för lite sömn i kombination med den avslappnande effekten av njutbar musik =)

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/02/25 :  19:54:10  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Creative Audio:
quote:
för många pilsner ??

Kommer mig att tänka på den gamla dialogen mellan två av samhällets olycksbarn på parkbänken:

"Man skulla ha alla pengar man lagt ner på pilsner."

"Ja - tänk vad pilsner man skulle få..."

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2007/02/25 19:54:40
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2007/02/25 :  20:21:23  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
quote:
5 jobberbjudande med posten idag...

För mig är jobberbjudande erbjudande om anställning, men jag tolkar dig som att du fick info om att det finns 5 jobb att söka. Stämmer det?

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.92 sekunder. Snitz Forums 2000