HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/15 :  16:55:06  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Kl:1800 idag ska jag på vip-inbjudan och skåda in Mikael Schumachers F1-bil IRL

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,

Edited by - reeltoreel on 2007/03/15 16:56:50
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/03/15 :  17:56:49  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Dra en repa kanske ?

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2007/03/15 :  18:05:02  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
rtr

jag är grymt avundsjuk. Du får berätta hur det var.

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/15 :  18:42:39  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
suck... kom till jobbet för 40 minuter sen och nu är det ca 11,5 timmar kvar av slit...

Hoppas på en tråd idag... eller så blir det att gissa bilder.

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/15 :  19:59:32  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
quote:
jag är grymt avundsjuk. Du får berätta hur det var.

Jisses va folk
Vi drog efter en timma, men jag blev lovad att få komma å fota i morgon bitti
Bilen var dock betydligt mindre än jag trott att en F1 bil är, men jäsiken va häftiga dom är!!!!
Detta är alltså mikaels Ferrari-bil vi var ock tittade på

controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2007/03/15 :  20:31:19  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Byakugan, det kommer en tråd ( även om det är OT för denna tråd )

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/15 :  20:32:15  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Jag är mätt!

Jag har ätit!

Jo när jag åt så ringde byakugan och tjatade lite strunt...

Jag tror han har vansinnigt tråkigt på sitt jobb nu.

Jag tror att jag är vansinnigt tjatig nu!

Nu ska jag damma av kaffe mojjaren och svänga igång en pink floyd igen!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/15 :  20:40:06  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Jo, det är tråkigt att jobba men det är sådant man får ta. Speciellt när man vet att hunden ligger hemma med en svullen och röd tå på vänster baktass. Antagligen blir det Veterinär i morgon.

@ Magils: WEE!! tackar tackar... nu lystes min vardag upp till ett flin <-- fast större

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/03/15 :  21:05:18  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Dax att tuta hem

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2007/03/15 :  21:50:47  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Dax att gå å lägga sig å läsa lite innan man ska sova...

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/15 :  23:18:40  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Om ca 40 minuter så är det planerat en rast för oss så att vi kan äta.
Hm, Äta mat mitt i natten? Nä, det blir lite yoghurt, tyngre mat är inte bra mitt i natten.

mitt system
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/03/15 :  23:27:15  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
quote:
tyngre mat är inte bra mitt i natten.

Urban legend

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/15 :  23:35:42  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Vi kanske ska skicka Mythbusters denna myt då kanske?

mitt system
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/03/15 :  23:40:37  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
Kopplade in min reparerade Sony WM-DD33 på mina datorhögtalare och nu lirar jag Diana Krall.
Kassettbandare rockar fett!

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)

Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/16 :  01:21:20  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Hallå!!! *eko* *eko*

Är någon vaken? *kikar runt ett hörn*

*ryser*

mitt system
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/03/16 :  01:38:32  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
quote:
Vi kanske ska skicka Mythbusters denna myt då kanske?

Hittade ett avsnitt som aldrig sändes - om fisar o vad man kan göra med dom. Det får väl bli ett liknande avsnitt

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/16 :  02:20:45  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
undrar varför avsnittet aldrig sändes. Undrar om dom egentligen misslyckades med den "bruna" tonen. eller om dom riggade det så att det inte skulle fungera.

mitt system
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2007/03/16 :  10:21:53  Show Profile Send dwain a Private Message  Reply
jaha då ska man hem till flickvännen om en stund. Måsste byta ena diskanten i högtalarna hon lånade från mig. Hon har lyckats spela med sin yamaha förstärkare så att den antaglien har klippt och kört sönder ena diskanten rejält. Så jag ska plocka med mitt carver-slutsteg så hon har något hon kan spela högt med utan att det klipper. Tur man har en massa reserv-diskanter sen har man ju även köpt en ny hårddisk till den bärbara datorn på 80gb valde mellan en 80gb 7200rpm eller en 120gb 5400rpm så valet var lätt

Edited by - dwain on 2007/03/16 10:22:56
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2007/03/16 :  10:41:20  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Jag satt och såg "test av pruttar" avsnittet i helgen på TV. Tror det var på femman. Mina barn älskar programmet.

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/03/16 :  12:05:22  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Dom slängda bitarna handlade bla annat om att Tjejer inte pruttar lika mycket som killa. Så Carry fick jobba en heldag med pruttmätare.

Medans Adam byggde en rig alá Gynekolog o testade hur bra pruttar brinner

Under brown note så blev dom som var en bit bort illamående så det kan mycket vara att talarna stod för nära.

Glasknäckar avsnittet gillade jag med o Bibasen driven av motorn bar fräck. Även om den inte spelade så länge.

Dax att byta skiva, igen

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/16 :  12:18:35  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Idag är det Fredag, å i morgon är jag ledig

Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/03/16 :  12:40:07  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Jag e ledig nu

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/16 :  12:52:04  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Nej dä e klart !

Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/03/16 :  13:19:16  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Och det är jag jätte glad för, jag kan pilla o njuta av mina nya högtalare.
Det var 10 månader sen sist

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/16 :  13:20:36  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Då var det verkligen hög tid för lite pillande Johan :-)

Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.4 sekunder. Snitz Forums 2000