HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Hornta
Member

1107 Posts

Posted - 2007/03/16 :  13:50:42  Show Profile Send Hornta a Private Message  Reply
Inte nå kul med tenta period!

längtar dock till tenta-röj

Stereon: DIY: Synergy Horn + 15" baslåda | Anaview AMS1000 och ALC0180 | MiniDSP | Emotiva UMC-200 | AppleTV 4 | Rega P3 | Energy-transformers Vibb-eaters
Cyklar: Speciallzied Enduro 29/6fattie Elite 2017 w/ lyrik 180mm | Specialized Stumpjumper FSR 26" EVO w/ pike 160mm & monarch+ 150mm
Minhembio: http://www.minhembio.com/mikaelhornqvist/
Go to Top of Page

Poe
Member

808 Posts

Posted - 2007/03/16 :  14:19:50  Show Profile Send Poe a Private Message  Reply
Tyskarna på jobbet bjöd på Weissbier vid lunchtid. Fan, blev lite lurig av det...

eof
Min anläggning
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/03/16 :  14:39:27  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
Poe det låter ju trevligt det där.... mera Öl på jobbet....

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/03/16 :  16:47:26  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
fan sitter på jobbet en fredag klockan kvart i fem...

FAN jag vill hem och umgås med familj och stereon hemma... Men nej då jag sitter tio mil hemmifrån och tittar så att den backu körning går som den ska... i alla fall första databaserna...

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2007/03/16 :  21:23:06  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Tittar på "masdjävlar" nu på 1:an..

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts

Posted - 2007/03/16 :  21:29:03  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Stängde av TV'n när Masjävlar började och slängde i en skiva med The King istället...

Ska nog fixa lite kaffe och några mackor tror jag.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/17 :  19:12:48  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Jag har just kommit från jobbet...

11 timmar en lördag är rena döden...

Får försöka skämma bort mig sedan när det är lön. Men denna löning blåser jag på en PS3a åt grabben...

Nu ska jag ta en kaffe och en macka! Skyller det på ztenlund!!!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2007/03/18 :  11:14:33  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
quote:
MACE!

Kom inte du från Agunnaryd (har jag helt för mig)?!
Hoppas det e ett bra ställe att bo på, för där hamnade undertecknad..
(vet inte ens var det ligger men det blir nog bra )

short_cuts! Du har PM, ring när Du vill.

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/18 :  13:27:20  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Det finns inte nått bättre sätt att starta dagen än att ta en STOR blaja nymalet kaffe!

Synd att man inte bor så man kan få tvär färska böner och mala. Eller att man hade råd att flyga in 500g varje dag...

*drömmer vidare om mitt ultimata kaffe*

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2007/03/18 :  13:44:41  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
Blir kaffe nu, så att man kommer över "tröskeln" att fortsätta med kaklet i köket.

Varför går söndagarna så fort...

Veckans skiva, här !

Edited by - hal on 2007/03/18 13:50:00
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2007/03/18 :  13:54:10  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
Hmmmm, jag tor att jag tittar på dokumentären jag missat, nu på TV 4 kl. 14.00, "Freddrik Sträng och mysteriet på Mount Everest". Det är ju bara en dryg halvtimme. Jag hinner nog kakla ändå .

Veckans skiva, här !

Edited by - hal on 2007/03/18 14:04:45
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/03/18 :  15:03:19  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Kl 24.00 så börjar du väl att kakla

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/18 :  16:46:29  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu har jag gjort lite vettigt tro det eller ej!

1: Borrat hål i min höger pekfinger nagel efter att jag mosade till den på jobbet igår... Att så mycket smärta kan bo i ett finger???

2: Sorterat ALLA gamla räkningar och annat skit jag haft liggande i en ÅNGEST låda...

3: Bäljat i mig 5 muggar kaffe!!!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

dahlfalk
Member

500 Posts

Posted - 2007/03/18 :  16:55:14  Show Profile Send dahlfalk a Private Message  Reply
Jag har lyckats med konststycket att inte göra ett förbaskat skit på hela dagen.
Tills för 20 min sedan då jag gick och handlade och nu har jag startat diskmaskinen också.
Nu sitter jag här igen och gör absolut ingenting... Ingen som har lite motivation att sälja?
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/18 :  17:03:06  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Jag ska hänga tvätt nu...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

Slupen
Medlem, HiFi Norr

261 Posts

Posted - 2007/03/18 :  17:16:37  Show Profile Send Slupen a Private Message  Reply
Just nu har jag min Laptop på magen, alltså en stomachetop??

Lite HIFI om dagen är bra för magen!
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2007/03/18 :  17:20:37  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Lagat mat, ätit gott med vaniljen och nu skall vi ned till stranden för att titta på vågorna

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/18 :  18:54:46  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Erat fel!!!!

Glömde att jag lagade mat...

Tar tag i det nu...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2007/03/18 :  22:19:12  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
Nu har jag rakat mig, ätit, handlat mat, tittat på TV, lyssnat på musik.
Nu börjar jag känna mig i toppform att börja kakla.

Fast...
Jag borde redigera och skriva ut min skiv-recension tills i morgon
Hmmm, får nog avvakta någon timme med kaklingen

"Kl 24.00 så börjar du väl att kakla"

Målsättningen får väl sättas lite högre, 23.45 eller så.

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2007/03/18 :  22:41:17  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Har påbörjat måndagens arbete...jag som borde bygga klart subban istället. Tänk att "måste" alltid är i konflikt med "vill".

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2007/03/18 :  22:45:28  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
"Har påbörjat måndagens arbete..."
Själv har jag tänkt påbörja gårdagens arbete

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2007/03/18 :  23:20:56  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Jaja, i så fall är det ju sånt som borde ha gjorts förra veckan eller förrförra .....

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts

Posted - 2007/03/19 :  08:40:36  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Kaffe!

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/19 :  08:41:45  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
TE!

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/19 :  08:41:56  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Inte än va???

Nu ska jag ta coh lägga mig ett par timmar till. Har hivat grabben till skolan nu och jag ska jobba kväll. Så nu blir det till att lägga sig och slöa ett par timmar till.

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.39 sekunder. Snitz Forums 2000