HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2007/03/19 :  12:11:04  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
Oj, vad tog helgen vägen Får se till att kakla nästa helg istället, är riktigt sugen

Snöar gör det.
Vincent ligger hoprullad och sover, han har det bra, inga speciella åtaganden, livet rullar på fint och sakta för honom. Där har man en del att lära.

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/03/19 :  13:17:01  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
Hal helgen den exporterades ut till dev/null och kvar blev bara arbetsdagarna...

Sitter här efter lunchen och funderar på vad man ska ta sig för i dag... Kommer inte på något roligt så det är väll bara att ta tag i uppmärkning av backupband... fan så trist 1 2 3 och så vidare... FAN SÅ TRIST...

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/19 :  15:26:29  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Hm, snart är helgen över... kl 18.00 börjar veckans arbete.

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

snakeman666
Member

454 Posts

Posted - 2007/03/19 :  20:53:40  Show Profile Send snakeman666 a Private Message  Reply
200
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/03/20 :  08:21:05  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Huuua ligger hemma i en trolig halsfluss
Inget kul alls
Missar säkert helgens skidresa

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/03/20 :  08:27:00  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Själv undrar jag om det blir nån skidresa,,, Tveksamt på att det finns snö kvar i Borlänge, som är åkbar.

Får blir Åre längre fram istället.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/03/20 :  08:32:14  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Får inte jag åka skidor så ska du inte heller få det

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/20 :  10:28:30  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu ska jag gå till jobbet... Skutar 23:18 HATAR ÖVERTID!!!!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

qvisten
Member

123 Posts

Posted - 2007/03/20 :  14:14:59  Show Profile Send qvisten a Private Message  Reply
hahahaha, idag fick jag hem vad som nog kan vara världens ynkligaste bil slutsteg ett litet tvåkanals steg från hong kong, skulle visst vara 400w...nja, öppnade det på engång och såg att det var ett tochiba TA8210AHQ chipp i den, och det lämmnar enligt databladet 22w/kanal, så kan det gå, men jag är nöjd bara det låter lite bättre(läs högre) än ur stereon(ska ha det till mina sunk 6*9or i hatthyllan) billigt var det iaf
Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2007/03/20 :  16:38:39  Show Profile Send DIESEL a Private Message  Reply
sitter o kollar repriser på engelska ligamatcher från helgen ...
hua vad lite det finns att göra just nu, undrar om jag inte skall lägga mig en stund så att jag gör nåt vettigt iaf

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2007/03/20 :  20:50:28  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Det var en fin solnedgång idag sett från Köpenhamnskärran!

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/21 :  00:01:21  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu har jag kommit hem och ligger i sängen med datorn...

Tror jag ska format c: /suq i morgon (eller är de tidag???). Hatar XP men orkar inte mojja in linux igen. Ja ja jag får skylla mig själv jag vet det.

Hur kommer det sig att datorer bara blir segare och segare ju längre tid man har dom?

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/03/21 :  06:21:44  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
VAAKNAAAAAA
Kaffet e klart

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/03/21 :  07:05:12  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Va bra för Tea's är slut,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/03/21 :  08:02:11  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Vakna?

Räcker det inte med att man kommit upp och tagit sig till jobbet?

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2007/03/21 08:02:34
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/03/21 :  12:36:02  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Har hinkat i mig ett par koppar kaffe nu.

Det var gott!

Nu ska jag snart hämta $ på byn tror jag...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/03/21 :  12:45:42  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Nu är det klart.
Har både halsfluss o virusinfektion...
Hur kul är det

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/03/21 :  13:05:01  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Aah... God morgon alla glada vakna männniskor...
Dax för kaffe & frukost

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/03/21 :  13:45:35  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Vi tycker SÅ synd om dig Tobbe

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/21 :  14:02:05  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Nu ska det bli en våffla med cappucino

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/03/21 :  14:16:25  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Tack för ditt stöd
Det värmer

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/03/21 :  14:27:17  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Du får väl komma hem en dag, så ska jag göra en dålig epresso åt dig
Då visar jag iaf att jag bryr mig

Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/03/21 :  16:26:26  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
*asg*

Ska påbörja min penicillinkur ikväll så om några dagar kanske man kan svälja normalt...

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2007/03/21 :  17:21:24  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Penicillin? Äsch f*n, ta en wirre! Det är iaf mycket roligare.
Krya på dig Tobbe!

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/03/21 :  17:45:06  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Tror att min hals skulle fullständigt sparka bakut om jag tog en wirre nu.
Lever på bananer o blåbärssoppa.

Jag är inte dum....
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.78 sekunder. Snitz Forums 2000