| Author |
Topic  |
|
hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts |
Posted - 2007/03/25 : 16:35:14
|
11 km i vårsolen, lite mat och sedan en kopp kaffe i vårsolen, livet leker. Undra om man skulle ta och kakla färdigt ikväll ? |
Veckans skiva, här ! |
 |
|
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2007/03/25 : 19:06:00
|
Funderar på om jag ska ta och titta på racern och se vad som behöver trixass för att kunna trampa lite igen...
Hemma från denada btw... UTAN att behöva jobba! 
Länge sedan jag var där och bara slappade. |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
 |
|
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts |
Posted - 2007/03/25 : 19:31:14
|
quote: Undra om man skulle ta och kakla färdigt ikväll ?
Host  |
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
 |
|
|
hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts |
Posted - 2007/03/26 : 01:55:00
|
Hmmm, vart tog helgen vägen ? Nästa helg är ju perfekt för kakling. Det är ju synd att kakla när det är fint väder. |
Veckans skiva, här ! |
 |
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts |
Posted - 2007/03/26 : 12:56:36
|
| Undra om man ska åka och vårbeskära huvudbusken idag? |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
 |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts |
Posted - 2007/03/26 : 13:01:35
|
Det ska jag låta göra om onsdag.
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
 |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts |
Posted - 2007/03/26 : 13:13:05
|
| Får kolla på det inför fr3d4g3n |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
 |
|
|
Magils
Member

7061 Posts |
|
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2007/03/26 : 22:58:38
|
Dricker en liten wirre mot min onda hals. Hoppas att det funkar!
Har Nora Jones på traven och har det bra som bara den.
Funderar på att börja kopiera lite CD skivor att ha i bilen.. |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
 |
|
|
Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 07:39:26
|
God morgon!
Snart dax för kaffe  |
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker |
 |
|
|
reeltoreel
Member

3454 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 07:43:29
|
Snart? Här har det redan gått en del baljor :-) |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
 |
|
|
Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 07:51:39
|
Så tidigt är jag inte uppe..
|
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker |
 |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 08:10:11
|
jerico - whisky är en av alla huskurer som inte fungerar mot förkylningar och andra åkommer. Å andra sidan är det den trevligaste
Dagens första kaffekopp står för övrigt upphälld intill mig...
/Jörgen G
|
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
Edited by - Jörgen_G on 2007/03/27 08:26:42 |
 |
|
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 16:57:06
|
Hmmm ja du Jerico Whirre är bra mot ALLT tro inte på Jörgen G han ljuger whisky botar ALLT...
Själv så sitter jag på jobbet och installerar en massa skit på en dator till elverkstaden... Funderar på vad i h*****e man sitter på jobbet och grejar för... När man kan sitta hemma i solen på kökstrappan och bara slöa... |
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
mitt system |
 |
|
|
byakugan
Member

707 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:23:17
|
denada, det beror på vad det är för wirre 
Själv så kom man till jobbet precis, efter en skön och solig dag, kändes riktigt könt att få använda ordentliga kläder som inte ser ut som något som katten släpat in.
Det jag kan säga är att sommaren är på ingång, även fast det är våren som slår ut ordentligt. Och nu tycker inte hunden om att gå vid Göta Kanal längre, för oj, ett vårtecken. Doppingen har kommit till Motala och dyker runt i Kanalen. Hunden tror att det är is som håller dom över vattenytan och försöker komma åt dom. Ända tills han inser sitt misstag. (han hatar att bada) 
Extremt roligt att se  |
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiarimitt system |
 |
|
|
johan.björklund

20863 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:28:32
|
Förkyld, är på uselt humör, jobbar, inte ens kaffe e gott men HF forum är iaf en ljuspunkt. Se till o var aktiva i kväll så jag har nått att läsa på jobb  |
|
 |
|
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:35:35
|
Byakugan det är kul med djur... så länge det är någon annans [;-)]
för det är få saker som kan vara så korkade som djur... och så roliga att titta på när de är just korkade...
Johan, Jag försöker för jag sitter på jobbet och kräks jag med.... jag vill vara miljardär... för då kan jag titta på när någon annan arbetar... och DET gillar jag... |
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
mitt system |
 |
|
|
byakugan
Member

707 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:36:33
|
Du har mig Johan jag kommer som sagt vara på jobbet inatt, och vad livar inte upp en natt som HF.
quote: jobbar, inte ens kaffe e gott
kaffe är inte gott på jobbet 
Som småbarn menar du denada  |
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiarimitt system |
Edited by - byakugan on 2007/03/27 18:38:35 |
 |
|
|
B-200
fd. asimov66

4687 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:41:19
|
köpte en del LP skivor idag, börjar bli kris med platsen nu. Måste in till ikea snart och köpa en bokhylla till.
Snart blir det kaffe och kaka. Sen blir det kanske film. Men just nu är den skön tung blues på vinyl...mmmmm.... |
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel |
 |
|
|
johan.björklund

20863 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:41:30
|
denada och byakugan
 |
|
 |
|
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:43:54
|
Jo eller som du     
Hmm f*n jag har s**t trist sitter här och mojar lite med ett sabla plc-styrnings progg som är helt KNÄPPT fan installera skiten på en nyare dator tar fan år och dar... En fullversion från hedenhös som kräver att man fular in skiten och sedan är det 12 versioner som ska in över för det är uppgraderingar bara allt... FY F*N säger jag om det. För att spara pengar har någon id**t fått för sig att vi bara ska ha uppgraderingar och inte full licens...
När denada kommer på vem det är så kommer det att bli NADA av den f*n... men fördelen är att man sitter här på övertid... och det är ju inte dumt... för HIFIforum på övertid är bra skit 
edit
Johan vad ska du ha för dig på jobbet i dag då? /edit |
mitt system |
Edited by - denada on 2007/03/27 18:44:43 |
 |
|
|
byakugan
Member

707 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:57:12
|
Det låter inte så rolig denada, du kanske överväger att bli en verkstadsgök som sitter och trycker på en och samma knapp så att svarven gör några detaljer för att sen slita som ett djur med svetten i ögonen i några minuter för att sen bara sitta och trycka på den där gröna knappen som då får svarven att göra några detaljer...osv.osv  det låter i alla fall roligare än vad du håller på med just nu, lider med dig.
Hm, inspekterade föresten högtalarna som vi har kopplade till datorn här på jobbet... lofi kan dom nog kallas.. 
Ja Johan, vad blir det på schemat? |
 |
|
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 18:59:46
|
Ehhhh DeNaDa det är Roland som är skyldig!
Lovar...  |
Mitt system
 |
|
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 19:00:20
|
Hmmm byakugan Jag lurar på om man skulle gå och rota lite i bland allt skit som ligger här....
Men jag är ju lite orolig för Johan som är uttråkad och håller tyst... det kan inte vara nyttigt... att vara sådan... Inte hålla inne med deppritionen över arbetet.... 
Jo verkstadsgökar har det bra... fan man ska inte vara itslav... för då har man inte något existensberetigande... över huvudtaget.... det är surt...  |
mitt system |
 |
|
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/03/27 : 19:02:18
|
Jerico jag vet i fasen det är det säkert... så jag får väll slå han med slägga... Det brukar hjälpa.... man får ju slå ganska hårt för att det ska hjälpa bara... |
mitt system |
 |
|
Topic  |
|