Jo, det är ju fräckt men ändå inte.........här är denna konstiga inställning igen med att lyssningsrummet är EN persons "egendom".
EN stol i sweetspoten, är det inte både trevligare och mysigare om man delar lyssningen tillsammans med ANDRA ibland Mycket underlig inställning det där tycker jag.
"EN stol i sweetspoten, är det inte både trevligare och mysigare om man delar lyssningen tillsammans med ANDRA ibland Mycket underlig inställning det där tycker jag."
Är ju helt omöjligt att få det låta bra på fler platser än en.
Jo för fy fan vilket rum... Jag vill inte tänka på vad det kostade att fixa.... Jag vet vad det kostade när jag byggde ut så jag fick ett rum till stereon och till lugnet... så detta bygge vill jag inte veta vad det kostade... men med tanke på grejerna han hade så behöver han inte fundera på mycket på vad saker kostar...
Och JA jag gillar tre punkter i bland ...
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
Mycket bra med inbyggda skivhyllor så skulle jag vilja he det. Bäst ändå är väl så som de står i affärer mera bläddervänligt men mycket svårt att få till rent platsmässigt.