HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 HiFiForum.nu - Nyheter och information
 Zalve slutar som Admin
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2007/07/03 :  21:38:19  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

I förrgår fick jag ett ledsamt PM från Jens.

Han har många järn i elden med veckopendling och nytt jobb på XTZ. Tiden räcker inte till utan Jens får prioritera. Han väljer då att sluta som admin.

Det var med viss sorg men med stor förståelse som jag läste det Jens skrivit. Jag förlorar en kompis vid min sida i det dagliga på HiFiForum.nu och vi förlorar en stark/hjälpsam/vänlig/... -kraft i driften av HiFiForum. Jens började hjälpa till med driften av HiFiForum för snart tre och ett halvt år sedan. http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=26415


Jens, du har gjort ett kanonjobb. Vi har haft många fina stunder ihop och några av dem finns dokumenterade i våra bildtrådar. Jag vet att vi kommer att få fler stunder och ser redan fram emot dem.

Tack för all den kraft, tid och energi du låtit oss få ta del av. Det skall bli riktigt roligt att få fortsätta ihop om än i mindre skala.

Jag skulle verkligen uppskatta om vi alla kunde tacka Zalve för ett väl utfört arbete.

Vänligen,
Per Adelsson

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2007/07/03 :  21:47:56  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message  Reply
Vi lyfter på hatten, för bra jobb och de många kalasbilderna!

Jens är en finurlig typ med ett gott hjärta.
Undrar vad XTZ kommer att säga om "julmusik med Zalve" i fortsättningen?

mvh
.

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/

Edited by - Hi Fi Consult on 2007/07/03 21:48:25
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/07/03 :  21:51:23  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Jag hajade till när jag fick reda på det o blev lite nedstämd faktiskt. Men som Pac skriver så har du fullt upp o dygnet har bara 24 tim.


Då jag plåtar själv o har även varit runt med Zalve på en massa tillställningar så vet jag hur mycket jobb som görs i bakgrunden och det är nått du ska ha ett förbaskat STORT Tack för !



Tack Kompis

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

PB
Member

127 Posts

Posted - 2007/07/03 :  21:52:40  Show Profile Send PB a Private Message  Reply
Tack för dina ansträngningar Zalve
Lycka till i fortsättningen också på XTZ.

Mvh
Patrik

Primare 30.1 --> Scan-Speak
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2007/07/03 :  21:54:47  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Helt klart, tack så mycket Jens/Zalve för din trevliga hjälp här på forumet!

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2007/07/03 :  21:55:27  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Tack och lycka till, vi lär väl se mer av dig i trådarna.
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2007/07/03 :  21:56:14  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Utan Er skulle jag inte kunna surfa in här och ha kul, lära mig saker, träffa trevliga människor,etc, etc.........

TACK++++++++++


Magnus

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:06:23  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Det är bara att tacka ett av de mest välkända nicket på Hififorum.nu, och då avser jag inte Pac, utan Zalve

Du har varit med länge och fixat din roll som admin med bravur....

Coolt......

Du är väl kvar på forumet även fortsättningsvis, hoppas jag.

PG


Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:19:24  Show Profile Send govinda a Private Message  Reply
Tack Zalve..Lycka till

Mvh Anders.s
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:35:05  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
quote:
Jens är en finurlig typ med ett gott hjärta.

Den formuleringen skriver jag gärna under på!!!

Tack Jens för all hjälp och alla trevliga stunder - både på ICQ och då vi träffat varandra vid besök och så.

Jag hoppas på en fortsättning med ännu fler trevliga stunder tillsammans.

Hälsar Bernt

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:38:24  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
Tack Zalve för allt du gjort som admin. Hoppas dock du fortfarande är lika aktiv som innan fast då utan Admin rollen.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Amatören
100.000-klubben

1755 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:39:00  Show Profile Send Amatören a Private Message  Reply
Tack för ett väl utfört arbete!
Utan din guide så hade det inte blivit några bilder från mitt håll...

Lycka till med "järnen"

Kommer du åt Sölvesborgshållet så hör av dig, skulle vara kul att träffa dig nån gång/
Amatören

"Amatör, med JBL, TAD, Beyma, 18-Sound, AE, BSS, Xilica, NCore, Marantz och Yamaha!"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:48:07  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


även jag tackar för ditt arbete zalve. Jag vet verkligen vad det innebär med alla bilder mm som bara en bildtråd innebär.. Så med åratal av dom samt hjälp till alla andra som inte kan.. Ja stort tack för ditt jobb.

Mvh
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:57:45  Show Profile Send f95toli a Private Message  Reply
Jag instämmer i hyllningskören.
Tack för ett jättebra arbete Zalve!
Go to Top of Page

time
Harry-vinnare 2004

2637 Posts

Posted - 2007/07/03 :  22:59:01  Show Profile Send time a Private Message  Reply
Tack Jens, Vi hoppas du inte lägger kameran på hyllan.
En hobby som den här blir du inte av med så vi kommer väl att se en del ändå hoppas jag !

Lämnat forumet
Go to Top of Page

zix
Hifi-Barista

947 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:01:53  Show Profile  Visit zix's Homepage Send zix a Private Message  Reply
Jaha, Zalve, tack för allt jobb du har lagt ner på hififorum! Hoppas att vi får se dig här framöver så småningom iallafall... om inte annat kan du kanske dela med dig av eventuella bilder på lyckade espressos, avnjutna framför anläggningen... hälsa Oscar, och vi ses!

En IEC-baffel är 135 cm bred och 165 cm hög, med högalarelementet monterat 15 cm i sidled och 22.5 cm upp från skivans mittpunkt.
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:02:04  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Tack för den tid du givit oss här med utsökta bilder..

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:03:59  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply

Hoppas att du den tid du får över skämmer bort oss med dina bilder även fortsättningsvis.
Många av dem sitter inbrända i minnet.


It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:24:20  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Tackar för ett otroligt jobb du gjort!
Hoppas du kommer vara här lika mkt o bidra med grymt bra bilder iaf

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

kme
Musik-Harry 2005

4409 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:26:22  Show Profile Send kme a Private Message  Reply
Zalve, tack för din lyhördhet vid tillfällen jag sänt pm.
Mvh kme

Listen: Music Tip by Kurt.Välj Bland Olika Artister På: http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about92-0.html Klassiskt på: http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about102-0.html
http://www.youtube.com/watch?v=AlLpdWbSevc
http://www.youtube.com/watch?v=YvEccfdw_kU
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:35:35  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message  Reply
Zalve, du har varit en klippa Hoppas innerligt att du fortsätter att vara synlig på forumet....

Artphotography
Go to Top of Page

Leffler
Member

601 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:38:22  Show Profile Send Leffler a Private Message  Reply
Stort tack för din insats för detta fantastiska forum, Zalve!
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:44:30  Show Profile Send guy gadbois a Private Message  Reply
Tack för dina kanonbilder och reportage!

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:44:38  Show Profile Send matså a Private Message  Reply
Jag känner inte Zalve mer än att jag också uppskattar alla hans fina bilder. Det är ju tack vare honom med sina bilder som forumet blir extra intressant att titta in. Oj jo han blev arg på mig en gång,och jag på honom tillbaka. Men så började tänka efter och insåg att han hade rätt. Så han fick mig på rätt spår.

Tack Zalve verkar vara en människa som bryr sig.

Lycka till Zalve

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:47:08  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message  Reply
Tack Zalve för tiden som du lagt som admin.
Det skötte du fint

Driver företaget Jorma Design AB i Göteborg.
http://www.jormadesign.com/
Go to Top of Page

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2007/07/03 :  23:47:57  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message  Reply
Jag har full förståelse och kan bara önska dig lycka till kompis! Var sak har sin tid! Du vet var du får tag på mig




Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000