HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Jag bara måste ... eufori ... nirvana ... wow!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

24U
Member

883 Posts

Posted - 2009/04/30 :  13:55:09  Show Profile Send 24U a Private Message  Reply
Hrrrm, hrrm... försöker sätt mig... spritter i benen. Jag har handlat nytt RIAA; Rotel RHQ-10. Nu är min Michi komplett sånär på tunern, som kanske inte är prio 1.
Jag är i himmelen, jag har skådat ljudet... f'låt ljuset, jag har... är... så jäkla nöjd så jag sitter med en dåres flin på läpparna när jag spelar.
Helt factory default. Ni som kan och har erfarenhet av denna pjäs, finns det ytterligare hämta? Den är ju några år, så kanske det finns någon därute som har ett tweak för ytterligare höjder i stratosfären...

https://www.facebook.com/stefanstudio

GOING
Starting Member

45 Posts

Posted - 2009/04/30 :  14:38:21  Show Profile Send GOING a Private Message  Reply
Grattis !!!! Hoppas livet har fått ny innebörd för dig, efter denna väntan Välkommen till vinylnirvana..............

AoA
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21991 Posts

Posted - 2009/04/30 :  16:26:46  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Grattis!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

24U
Member

883 Posts

Posted - 2009/04/30 :  18:20:58  Show Profile Send 24U a Private Message  Reply
Tack Going och Per.

Underbart är bara förnamnet. Det har gått ett tag sedan jag köpte Din Thule IA250, Per. Den går fortfarande vill jag meddela. Tuffar på i Vänersborg... *ler*

Ja, Going, sedan ett år har jag byggt på en inomhus och en utomhus hifi. Inomhus blev det komplett Rotel Michi, som nog är bland det mest prisvärda beggade jag hört. Utomhus blev det en HD med HD original trimpipor. Som den medelålders gentlemannen (lögnare...) man blivit har nästan hårdvaran blivit patetiskt förutsägbar, men jag bryr mig bara mer och mer om glädjeämnen i livet Tappade sugar går redan 13 på dussinet.

Vinylspelandet eller CD kommer aldrig kunna ersättas av SqueezeBox, jag gillar ritualen med att välja skiva, borsta av, spela, läsa konvolut, med mera... Jag spelar via dator också (HTPC), men det blir aldrig samma som the real thing... *ler i kapp med solen*

https://www.facebook.com/stefanstudio
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000