HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 J River - behöver hjälp
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2011/12/17 :  17:23:51  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Jag har ett litet problem och jag hittar inte hur jag skall lösa det. Gissningsvis är det skit-bakom-tangentbordet men hur får man in alla filer i biblioteket? Programvaran hittar inte alla filer jag har och jag skulle vilja lägga till dom antigen manuellt eller via något kommando.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

DahlbergAudio
Mästar-Harry 2005

1025 Posts

Posted - 2011/12/17 :  17:25:47  Show Profile  Visit DahlbergAudio's Homepage Send DahlbergAudio a Private Message  Reply
Jag har samma problem om jag använder visning av covers men det fungerar bra om jag visar som "files".
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2011/12/17 :  17:32:05  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Ja, titta, då dök de upp. Lattjo.

Tack för tipset.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2011/12/17 :  22:50:54  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Tools - Import - välj "Auto Import" och klicka "Next" - bläddra fram och lägg till platsen/platserna där ljudfilerna finns och tryck "Finish"

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

emanuelgbg
Member

743 Posts

Posted - 2011/12/18 :  11:33:00  Show Profile  Visit emanuelgbg's Homepage Send emanuelgbg a Private Message  Reply
Edit - Lösningen var pinsammare än frågan.... en Mute-knapp var intryckt.

Edited by - emanuelgbg on 2011/12/18 12:23:56
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2011/12/18 :  12:07:04  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Bernt - ditt tips funkar tyvärr inte. Den verkar ha svårt med taggar och då vill den inte visa dom men jag kan manuellt editera taggarna och då dyker de upp även i Artist/album view.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2011/12/18 :  22:16:04  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Konstigt, det har alltid funkat för mig.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2011/12/19 :  09:10:05  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Är taggarna fel alltså? Hur är musiken rippad i så fall?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

8245 Posts

Posted - 2011/12/20 :  10:59:24  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Så här gör jag:Bläddra fram till Audio-Artists sedan kör jag drag and drop till stora rutan.

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2011/12/20 :  23:45:59  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Jag kör Audio - Panes. Autoimport hittar alla mina filer, över 63000 st.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000