HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 HEJ!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2014/12/03 :  23:46:02  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Hehehe... Ja det är nu många år sedan jag besökte detta forumet, så många av er som jag kände då och som var mina vänner kanske inte ens finns kvar här. Jag tappade mycket för några år sedan, men är nu tillbaka å lyssnar på musik. Känner ni igen "rullen" så skriv gärna :-)

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2014/12/04 :  09:40:45  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Värmlänning? Basar i dörren?

Rätt?

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2014/12/04 :  21:14:29  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Så många år sedan var det välan inte? En å annan räv e allt kvar så du kommer nog känna igen dig.
Go to Top of Page

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2014/12/05 :  14:10:22  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message  Reply
Äh, så j-a länge har du inte varit borta.
Oavsett tid, välkommen tillbaka.

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000