HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Trevliga InEars sökes!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

6964 Posts

Posted - 2020/05/21 :  16:12:08  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message  Reply

Ja, nu kan jag höja min status i grannskapet genom att gå runt och vifta med spelaren när mina grannar tvättar sina dyra fina bilar. Min bil har inte gett någon status och jag vågar inte tvätta den då jag är rädd att det är smutsen som håller ihop den.
Men jag är rädd att de inte begriper vilken status jag har skaffat mig trots bling blinget.
Fast jag skiter i status för det är roligare att lyssna på musik än att tvätta bilar.

Här är en annan som har imponerats av förpackningen:
https://youtu.be/v2mi18YDHDM

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"

Edited by - Björn-Ola on 2020/05/21 16:19:09
Go to Top of Page

AlfaGTV
500.000-klubben

4514 Posts

Posted - 2020/06/03 :  23:18:17  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
En mycket trevlig filur från forumet skickade mig ett par av sina Sony MDR-EX71SL då han hade ett par över! Det är nåt med Sonys InEars som passar min smak riktigt bra!
De här är enkla inears, i mestadels plast, men de låter riktigt fullvuxet och tydligt. Framför allt tycker jag att de har ett komplett frekvensomfång och tillräcklig upplösning för att inte "skava" i något register. De är lite svårare för mig att få att sitta bra, men inte värre än t.ex. Sennheiser IE-800.

De är väl inte i produktion längre, men dyker du på ett fint par så är de väl värda den rimliga pengen!

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000