HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hittade bilder på en läcker setup
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2006/04/27 :  21:49:40  Show Profile Send nin a Private Message
Snygga högtalare och en riktigt bra projektor också. Men inte snyggt alls enligt mig.
Go to Top of Page

Adagio
Harry-vinnare 2004

2757 Posts

Posted - 2006/04/28 :  15:11:48  Show Profile Send Adagio a Private Message
Cameron Diaz, mmm, snygg eller var det inte hon som skulle diskuteras?

Driver http://www.sonusconcordia.se/
"by human hands for human ears"
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2006/04/28 :  20:25:19  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Finare ögon får man leta efter

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

McEnroe
fd ARCshark, 100.000-klubben

1486 Posts

Posted - 2006/04/28 :  20:50:37  Show Profile Send McEnroe a Private Message
Det låter säkert alldeles förträffligt.Men när jakten är över får man gnaga ben.Va f..n ska han hitta på för att slå det???

I was talking to myself!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/04/28 :  21:22:57  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Som sagt var, smaken är som baken. För sterilt för mig.

Men det är snygga lösningar och konsekvent gjort.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/04/28 :  21:48:54  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Jag kan säga att jag själv hade inte velat ha det så , men snyggt är det Synd att där inte är nån bild med gardinerna bortdragna så man får se utsikten. men ägareb vill nog vara så anonym det går

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2006/04/28 :  23:39:36  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
Jag lyssnat på wisdom vid två tillfällen, dels Neo NS-27 och dels och kanske främst Adrenaline M-75, det var det j-ligaste jag var med om, det var inre organ som påverkades och samtidigt som man njöt av den otroliga upplösningen blev man nästan sjösjuk av den fysiska upplevelsen. En smula obehagligt mitt i euforin. Detta var också i vimmerby. Att bygga hemmabio av detta torde gränsa till prislappar utanför normal fattningsförmåga och fantasi...

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2006/04/29 :  01:41:30  Show Profile Send nin a Private Message
Bernt, samma åsikt som du. För sterilt!
Go to Top of Page

Bunkert
Member

769 Posts

Posted - 2006/04/29 :  02:23:47  Show Profile  Visit Bunkert's Homepage Send Bunkert a Private Message
Fint golv. Men det bästa i rummet var den uppstoppade räven .
Go to Top of Page

mapem
Member

611 Posts

Posted - 2006/04/29 :  07:42:46  Show Profile Send mapem a Private Message
Fin utrustning. Det låter säkert fint och bilden är nog bra den med.

Men inredningen! Jag har en granne som inrett i denna stil. Det är inte alls trivsamt hos honom. Men så är han nästan aldrig hemma heller. Vem vill bo i en hotellobby?
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/04/29 :  11:44:44  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
otroligt sjyssta grejjer. dessa skulle jag gärna vilja ha, kul att någon med en värstinganläggning lägger upp bilder. men själva designen och inredningen skulle jag gärna stå utan

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2006/04/29 :  17:02:37  Show Profile Send Blue a Private Message
Wisdom Audio är inte bara dyrt... det är skrattretande dyrt! Om det finns några exemplar ute i de svenska stugorna torde dom väl ha några år på nacken och ha hittat hit via ebay eller så, misstänker jag? Eller?

I övrigt tyckte jag också att det rent stilmässigt var alldeles för sterilt.

: )


Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2006/04/29 :  20:36:39  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
Wisdom säljs i vimmerby och enligt handlaren så finns det (snorrika förstås...) kunder runtom i norden. Så "svenska stugorna" bör översättas med nordiska huvudstadsvåningar och herrgårdar/lyxvillor....

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2006/04/30 :  10:31:43  Show Profile Send 10 a Private Message
Oj, 80-talet är tillbaka! Inte min likör, men genomarbetat är det ju.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000