Det där är ju beroende på flera faktorer, det är ju svårt att säga vad just denna kommer att göra hos dig i din rigg. Som vanligt är det bästa att prova, själv skulle jag låtit bli den så länge jag inte hade spikar så kraftiga att jag riskerade grilla elektroniken.
På mina system hemma genom åren så har det alltid varit lätt att höra skillnad mellan olika strömrenare. Jag hör i o för sig skillnad mellan olika kablar med... Men det finns tillfällen strömrenare gjort större skillnad än alla kablar tillsammans hemma hos mig.
Däremot är det inte alltid givet att det låter bättre, det är så pass många variabler så att det finns inget givet svar, bortsett från att det helt klart är värt att testa. Är det ett bra pris på den (vilket det verkar vara?) så är det nog inte svårt att sälja den vidare om inte den faller i smaken?
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
Hej eftersom du ju som du själv skriver inte hör skillnad mellan olika kablar så skulle jag inte tro att den tillför något direkt för din del men det är endast vad jag tror.mvhKristofer
Ditt kabelval tillhör absolut bland det bättre oavsett prisklass, var själv inne på att köra vidare med den kombinationen tills jag var tvungen att abdikera. Alternativet var snordyrt och ibland undrar jag om jag är riktigt klok...
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -