HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Arken 06 -??
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Micke Y
100.000-klubben

7702 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:06:15  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Var sitter Pac och skriver??



Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:25:28  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
mjölk, smör, kaffe, wilson watt puppy....

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

ninja
Member

2476 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:32:12  Show Profile Send ninja a Private Message  Reply
Avalon Acoustics!?

Made in SFRJ!
First they came;
HD 60 fps
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:32:37  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
I ett stooooooort rum.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:40:49  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
kameran + extra mineskort block o penna

18 ska de va.
Go to Top of Page

Lepra
Member

524 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:48:24  Show Profile Send Lepra a Private Message  Reply
Avalon rummet som ninja skrev...

Vad däremot kan man undra... kanske satt o kludda lite för att få tiden att gå? ;)

Frozen Brains Tell No Tales
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21991 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:53:26  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

hehehe, detta var vad jag skrev:

"Klart intressant! Rummet spelar med...:(, Smultron?"



// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7702 Posts

Posted - 2006/10/06 :  21:42:13  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Jo, visst var det AudioFreaks som hade en godis där vi sett några exempel av Zalve ifrån tidigare trådar.





Ljudmässigt så delades lyssnarna i två läger vad jag uppfattade. De som tyckte det var mässans bästa och de som tyckte att det fanns kraftiga rums/placeringsproblem.

Vilket läger tillhörde ni?



Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/10/06 :  23:03:06  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
quote:
Vilket läger tillhörde ni?
Mässans bästa vet jag väl inte, men då jag var där var det snudd på folktomt och det spelades nåt udda live framträdande på flygel, och jäklar vad rumsinfo det fanns med. Publikprassel, hostningar. Knäppningar, knak i periferin och nynnandet av personen som framförde stycket. Rumsinfo både framför och långt bakom högtalarna. Flygelstycket varade dock i en halv evighet, så man tröttnade och gick där ifrån. Säger ju direkt inget om hur det lät med annan musik.

/M
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21991 Posts

Posted - 2006/10/07 :  13:41:53  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply


Jo, nog fanns det detlajer i det systemet. Men det förtjänade att få spela i ett bättre rum. Rummet spelade verkligen med. På Fredagen när jag var där inne var det mycket bas och mellanbasresonanser. Det är inte så ofta man ser så sällsynta fåglar på våra breddgrader. Det var verkligen värt att sitta där och lyssna ett tag.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000