Detta är helt i min smak. Hur många cm2 yta blir det för varje kanal? Kanske du redan skrivigt, men jag orkar inte läsa igenom tråden en tredje gång idag, så vad driver du dom med?
Jag har tagit hål i betongbjälklaget så denna PA-stärkare kommer att hänga i källartaket under vardagsrumsgolvet så att jag slipper fläktljud från denna.
7000: har en kommentar ang målningen... man vill ju ha det mörkt för att få max svärta i bilden, och därför är det jättebra att ha väggarna mörka. När ljuset studsar på duken vill men ju inte att det ljuset reflekteras tillbaka och lyser upp duken (som är vit) Projektorn sickar ju allt ljus rakt fram mot duken och i princip inget ljus åt sidorna om duken. Så den mörkaste platsei i rummet är egentligen bredvid duken! Förutom duken så är det sidoväggarna och faktiskt väggen bakom tittarsoffan som får mest ljus på sig som kommer från duken! Det är duken som man skall se som den egentliga ljuskällan, och inte projjen! Därför är det viktigt att ha mörka draperier på sidoväggarna och bakväggen i första hand.
esl
Innovare necesse est. Det är ännu häftigare utan baffel.