Trevlig liten cd-spelare som kostar 22000 här hemma!
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Jag gråter tårar här.Gud så vackert.... Nån som vill köpa min Chrysler????
220000 lapp så är den din.. Försäkringsbolaget värderade till 300000kr..... Så 220000kr är ett klipp förstår nog alla... Försäkringsbolagen övervärderar inte...
Jag gråter tårar här.Gud så vackert.... Nån som vill köpa min Chrysler????
220000 lapp så är den din.. Försäkringsbolaget värderade till 300000kr..... Så 220000kr är ett klipp förstår nog alla... Försäkringsbolagen övervärderar inte...
quote:Den kostar 22000, du har en nolla för mycket
22000 kr
FBK Ja herregud. Att folk ens funderar på att köpa nya högisar för upp till 50000 - 70000 lapp o missar dessa beg finner jag snurrigt...
Jag menar 100 % allvar. 220000 så är den såld. Och jag är direkt på väg att hämta "MINA nya högtalare".. Lena får sova på övervåningen sedan så jag kan få kela o natta dom små raringarna sedan ifred
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
quote:Ett par Infinity RS3'or kanske kan få hjärtat att klappa snabbare hos någon?
Jag har haft sådana... Dom var enligt mig klart bättre än dom senare inköpta Kappa9 jag bytte dom till. KLART bättre faktiskt. Samt inte lika jäkliga att driva.. Men ändå kräver dom sin stärkare självklart. Men dom dödar inte allt snudd som kappa9 gjorde...
O snygga är dom anser jag..Som statyer..eller konstverk... Inget för 5000 kr som jag sett i handeln kan "slå ut dess ljud i alla fall"...
Lindroos.. Tyvärr inte ännu. Men är dom lika vackra som dessa stora infinity så skippar jag hur det låter.. Jag kan "kela med dom ögonvägen" bara....
Men resan närmar sig. "ulf" kommer ju hit nu efter midsommar med sin fru.. Sen så.... då är det min tur att resa.. Ska hämta högtalare samtidigt i STHLM också...
Electrocompaniet ECI-1, otroligt bra förstärkare, massor av kraft och levererar ett väldigt musikaliskt och levande ljud. Sällan till salu. Skulle hugga den om jag hade pengarna...
svejk: Jag skulle tro att det är någon som jäklas med nån som fyller 50 eller så. Det finns flera annonser ute från samma person med osannolika priser. Dessutom så är den där bilden och texten ifrån en annan annons.